نمی‌توانیم قرآن برداریم و در خیابان‌ها بگردیم!/ خسته‌ام و نیاز به استراحت دارم

ندای وحی

قرآنی ،اعتقادی،مذهبی ، تربیتی

نمی‌توانیم قرآن برداریم و در خیابان‌ها بگردیم!/ خسته‌ام و نیاز به استراحت دارم

اکبر احمدی
ندای وحی قرآنی ،اعتقادی،مذهبی ، تربیتی

نمی‌توانیم قرآن برداریم و در خیابان‌ها بگردیم!/ خسته‌ام و نیاز به استراحت دارم

رئیس فراکسیون مستقلین ولایی مجلس دهم در پاسخ به سوال آیا با این باور بسیاری از مردم که فکر می‌کنند نمایندگان پس از چهارسال بار خود را بسته‌اند، موافقید یا خیر؟ گفت: زندگی ما مشخص است، حساب بانکی ما نیز مشخص است، نمی‌توانیم قرآن برداریم و در خیابان‌ها بگردیم.

 

غلامعلی جعفرزاده ایمن‌آبادی، رئیس فراکسیون مستقلین ولایی مجلس دهم، در پاسخ به سوال آیا با این باور بسیاری از مردم که فکر می‌کنند نمایندگان پس از چهارسال بار خود را بسته‌اند، موافقید یا خیر؟ به خبرنگار سیاسی برنا گفت:  بنده به دانشگاه باز می‌گردم. به هر حال وقتی مردم چنین سخنانی را مطرح می‌کنند نمی‌توان کاری کرد. به هر حال زندگی ما مشخص است، حساب بانکی ما نیز مشخص است. خودمان هستیم و خانواده‌مان. نمی‌توانیم قرآن برداریم و در خیابان‌ها بگردیم!

 ایمن‌آبادی افزود: به نظر می‌رسد در ماجرایی قدم گذاشته ایم که ببینیم وضعیت فلانی و فلانی چگونه است! این باورها ناشی از فقر اقتصادی است. همواره بر این باورم که یک سناریوی فسادسازی برای مسئولین در کشور آغاز شد که بسیاری نیز در این دام افتادند مبنی براینکه همه مسئولان نظام جمهوری اسلامی فاسد هستند. در حالی که واقعیت این نیست. به هر حال باید زمان بگذرد و زمان اینها را حل خواهد کرد.

او در این باره که آیا برای دوره بعد مجلس نیز فعالیت خواهد کرد یا خیر؟ گفت: در حال حاضر هیچ برنامه‌ای ندارم. احساس می‌کنم که خسته هستم و باید استراحت کنم.

 
 

خبرنگار: آزاده رحیمی


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






موضوعات مرتبط:
برچسب‌ها: خبرهای داغ،سیاسی، اقتصادی،اجتماعی،ورشی،بهداشت، سلامت

تاريخ : یک شنبه 2 / 3 / 1399 | 9:7 | نویسنده : اکبر احمدی |
.: Weblog Themes By M a h S k i n:.