پست جدید صفحه رهبری درباره وحشی گری غرب

ندای وحی

قرآنی ،اعتقادی،مذهبی ، تربیتی

پست جدید صفحه رهبری درباره وحشی گری غرب

اکبر احمدی
ندای وحی قرآنی ،اعتقادی،مذهبی ، تربیتی

پست جدید صفحه رهبری درباره وحشی گری غرب

به گزارش خبرنگار حوزه اخبار داغ گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، صفحه نوجوان دفتر حفظ و نشر آثار رهبر انقلاب با انتشار پوستر جدیدی در اینستاگرام به روزرسانی شد. در متن این پوستر که به بخشی از بیانات مقام معظم رهبری درباره وحشی گری غرب اشاره شده، آمده است:‌

 خودشان می‌گویند غرب وحشی زنده شده

 «در نمایش اخلاق عمومی هم شکست خوردند، یعنی با همه‌ ادعا‌هایی که می‌شود و بعضی از غربزدگان در غیر کشور‌های غربی از جمله متأسفانه در کشور خودمان نسبت به مسائل اخلاقی غربی، مبالغات و این‌ها می‌کنند، در این هم این‌ها شکست خوردند که خب ملاحظه کردید نمونه‌اش همین خالی کردنِ فروشگاه‌ها است. آقای رئیس‌جمهور برای من نقل کردند که در یکی از کشور‌های اروپایی که ایشان اسم بردند، من اسم نمی‌آورم حالا، ساعت اول صبح کامیون می‌آید دم فروشگاه جنس را آنجا خالی می‌کند، یک ساعت بعد فروشگاه خالی است. می‌ریزند مردم جنس را می‌برند، کجا می‌برند؟ در خانه‌ها، در انبار‌های خانه.»
⁦⁩ ۱۳۹۹/۰۲/۲۱
 یکی از سناتور‌های غربی همین چند روز گفته بود که غرب وحشی زنده شده؛ این حرف آن‌ها است. ما وقتی که می‌گوییم در غرب یک روح وحشی‌گری وجود دارد که با ظاهر آراسته و ادکلن‌زده و کراوات بسته‌اش منافاتی ندارد، بعضی‌ها تعّجب می‌کنند و انکار می‌کنند، این را حالا خودشان می‌گویند.
⁦⁩ ۱۳۹۹/۱/۲۱

پست جدید صفحه رهبری دریاره وحشی گری غرب

انتهای پیام/


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






موضوعات مرتبط:
برچسب‌ها: کشورهای غربی ، رهبر معظم انقلاب ، کرونا ویروس

تاريخ : چهار شنبه 22 / 2 / 1399 | 10:43 | نویسنده : اکبر احمدی |
.: Weblog Themes By M a h S k i n:.