رویت یوفوهای درخشان قرمز رنگ در آسمان!

ندای وحی

قرآنی ،اعتقادی،مذهبی ، تربیتی

رویت یوفوهای درخشان قرمز رنگ در آسمان!

اکبر احمدی
ندای وحی قرآنی ،اعتقادی،مذهبی ، تربیتی

رویت یوفوهای درخشان قرمز رنگ در آسمان!

به گزارش خبرنگار حوزه اخبار داغ گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، قرنطینه سراسری در بسیاری از کشور‌های جهان موجب شده تا افراد علاقمند به فضا و موضوعات فرازمینی وقت بیشتری را برای رصد آسمان را داشته باشند. ویدئویی که به تازگی توسط تعدادی از شهروندان آمریکایی تهیه شده پرسه اشیاء ناشناس درخشان یا یوفو را در آسمان دو ایالت ویرجینیا و نوادا به تصویر می‌کشد. انتشار این تصاویر این پرسش مهم را دوباره مطرح ساخته که آیا آن‌ها (فرازمینی‌ها) ما را زیر نظر دارند؟

دو ویدئوی مختلف، یکی در روز و دیگری شب هنگام به ترتیب در تاریخ‌های ۲۵ و ۲۷ آوریل توسط دو شاهد عینی در دو شهر " ریچموند " و " لاس وگاس " تهیه شده است. این ویدئو‌ها به تازگی در کانال یوتیوب "۲.۰ The Hidden Underbelly " منتشر شده است.

ویدئوی نخست چند شی پرنده درخشان را که در آسمان ابری و نزدیک به هم حرکت می‌کنند نشان می‌دهد. در ویدئوی دوم که شبهنگام و در آسمان شهر لاس وگاس تهیه شده چند شی پرنده درخشان قرمزرنگ که شکلی شبیه به لوزی را تشکیل داده اند دیده می‌شوند. این اشیاء درخشان سپس از هم فاصله گرفته و بعد به ترتیب از آسمان محو می‌شوند.


بیشتر بخوانید: رویت شی پرنده ناشناس عجیب در آسمان مکزیک و آمریکا


ادمین این کانال یوتیوب در شرح این ویدئو گفت که مطمئن است این اشیاء پرنده به دلیل فاصله بسیار نزدیکی که با هم داشتند هواپیما نبوده اند. انتشار این ویدئو با واکنش متفاوت کاربران در یوتیوب همراه بود. در حالی که برخی این اشیاء درخشان را با تمرین‌های نظامی در این منطقه مرتبط دانستند برخی نیز آن را شواهد و مدارکی دال بر زیرنظر بودن انسان توسط فرازمینی‌ها قلمداد کردند.

گفتنی است؛ رویت این اشیاء درخشان در آسمان آمریکا در حالی خبرساز می‌شود که چندی پیش نیز رویت یوفو‌های درخشان در آسمان این کشور و همچنین مکزیک خبرساز شده بود.

دانلود


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






موضوعات مرتبط:
برچسب‌ها: شی پرنده ناشناس ، یوفوهای درخشان

تاريخ : یک شنبه 19 / 2 / 1399 | 9:53 | نویسنده : اکبر احمدی |
.: Weblog Themes By M a h S k i n:.