ندای وحی

قرآنی ،اعتقادی،مذهبی ، تربیتی

حرکت استثنایی پلیس برای بازداشت متهم!

اکبر احمدی
ندای وحی قرآنی ،اعتقادی،مذهبی ، تربیتی

حرکت استثنایی پلیس برای بازداشت متهم!

به گزارش خبرنگار حوزه اخبار داغ گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، ویدئویی که به تازگی منتشر شده است حرکت استثنایی یک مامور پلیس روسیه را در دستگیری راننده در حال فرار به تصویر می‌کشد. این راننده که در یک جاده برفی قصد فرار از دست ماموران پلیس را داشت توسط این مامور ناکام ماند.

ویدئویی که توسط دوربین داش کم پلیس تهیه شده است چگونگی عکس العمل مامور پلیس را نشان می‌دهد. در ابتدای ویدئو تعقیب و گریز ماموران پلیس با این راننده در یک جاده پوشیده از برف دیده می‌شود. در ادامه و با کند شدن حرکت خودروی راننده فراری در جاده برفی این مامور از خودروی پلیس پیاده شده و اقدام به تعقیب خودرو می‌کند. در این ویدئو مشاهده می‌شود مامور پلیس با رساندن خود به خودروی در حال حرکت اقدام به بازکردن درب آن کرده و وارد خودرو می‌شود. سرانجام در پایان این تعقیب و گریز ماموران موفق به دستگیری راننده فراری شدند.


بیشتر بخوانید: حرکت استثنایی پلنگ برای شکار میمون!


این اتفاق در یکی از جاده‌های منطقه " ایرکوتسک " در فاصله ۴۲۰۰ کیلومتری شرق مسکو رخ داد. بنا به گزارش پلیس محلی روسیه این راننده مشکوک به مصرف مشروبات الکلی بود که مورد تعقیب پلیس قرار گرفت. این راننده که هویتش مشخص نشده پیشتر نیز به دلیل نقض مقررات رانندگی به ۲ سال زندان محکوم شده بود. او که اکنون اتهام شرب خمر خود را پذیرفته احتمالا روانه دادگاه خواهد شد.

دانلود


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






موضوعات مرتبط:
برچسب‌ها: مامور پلیس ، فرار راننده

تاريخ : سه شنبه 14 / 2 / 1399 | 9:8 | نویسنده : اکبر احمدی |
.: Weblog Themes By M a h S k i n:.