انتقاد تند شمخانی از اقدام اخیر آلمان | از شگفتی جدید هم رونمایی شد

ندای وحی

قرآنی ،اعتقادی،مذهبی ، تربیتی

انتقاد تند شمخانی از اقدام اخیر آلمان | از شگفتی جدید هم رونمایی شد

اکبر احمدی
ندای وحی قرآنی ،اعتقادی،مذهبی ، تربیتی

انتقاد تند شمخانی از اقدام اخیر آلمان | از شگفتی جدید هم رونمایی شد

به گزارش همشهری آنلاین به نقل از فارس، علی شمخانی دبیر شورای عالی امنیت ملی در صفحه توئیترش نوشت: «از شگفتی جدید هم رونمایی شد. فروشندگان سلاح کشتار جمعی شیمیایی به صدام، مدافع حقوق بشر شده و از ترس دوست کودک‌کش خود، ⁧‫حزب الله‬⁩ قهرمان را تروریست می‌نامند.»

وی افزود: «⁧‫داعش‬⁩ به اروپا نرسید چون پشت دیوار ⁧‫مقاومت‬⁩ گیر افتاد. چه خوب که نقاب از چهره حامیان اصلی تروریسم برافتاد.»

وزارت کشور آلمان پنجشنبه ۱۱ اردیبهشت ماه اعلام کرد که فعالیت‌های حزب‌الله در خاک این کشور اروپایی ممنوع شده و این گروه به عنوان یک «سازمان تروریستی» شناخته شده است.

پیش از این نیز سید عباس موسوی سخنگوی وزارت خارجه ایران این اقدام دولت آلمان را به شدت محکوم کرد و گفت: ظاهرا برخی کشورها در اروپا مواضع خود را بدون در نظر گرفتن واقعیات منطقه غرب آسیا و تنها با در نظر گرفتن اهداف ماشین تبلیغاتی رژیم صهیونیستی و رژیم سردرگم آمریکا اتخاذ می‌کنند. 

موسوی افزود: تصمیم دولت آلمان در بی احترامی کامل آن کشور به دولت و ملت لبنان اتخاذ شده، زیرا حزب الله بخشی رسمی و مشروع از دولت و پارلمان این کشور و همواره یک حزب سیاسی تاثیرگذار در عرصه ثبات سازی سیاسی این کشور بوده که از پشتوانه وسیع مردمی در لبنان و منطقه برخوردار است. {جزئیات کامل}

کد خبر 507020

 


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






موضوعات مرتبط:
برچسب‌ها: علی شمخانی، لبنان، حزب الله ،ایران و آلمان

تاريخ : دو شنبه 13 / 2 / 1399 | 9:5 | نویسنده : اکبر احمدی |
.: Weblog Themes By M a h S k i n:.