ندای وحی

قرآنی ،اعتقادی،مذهبی ، تربیتی

خانه ملت چه کار می‌کردید؟ کلا پیگیر رفع حصر بودیم

اکبر احمدی
ندای وحی قرآنی ،اعتقادی،مذهبی ، تربیتی

خانه ملت چه کار می‌کردید؟ کلا پیگیر رفع حصر بودیم

به گزارش مشرق، روزنامه «کیهان» در ویژه‌های خود نوشت:

میرزایی نیکو در آخرین روزهای کاری مجلس دهم بدون اینکه اشاره‌ای به پیگیری مشکلات و مطالبات واقعی مردم داشته باشد، گفته است: مردم بدانند فراکسیون امید بارها مساله رفع حصر را پیگیری کرد و محمدرضا عارف به‌عنوان رئیس فراکسیون نیز اقداماتی در این مسیر انجام داد. منتها از خارج از مجلس پیام‌های مختلفی در این زمینه به ما می‌رسید.

برخی می‌گفتند پیگیری‌های فراکسیون امید روند پیش‌رو برای رفع حصر را به تاخیر می‌اندازد و به همین دلیل حدود ۶ ماه قرار گذاشتیم تا در قبال این موضوع سکوت اختیار کنیم. این کار را کردیم ولی باز هم مساله حل نشد. با رئیس‌جمهوری، رئیس مجلس و رئیس سابق قوه قضاییه درباره مساله رفع حصر جلسه گذاشتیم و نکاتی را گفتیم و شنیدیم. آنها وعده به سرانجام رساندن این موضوع را دادند ولی چنین نشد.  

وی همچنین می‌گوید: یکی از ضعف‌های ما در فراکسیون امید کوتاه آمدن در برخی مسائل، پافشاری نکردن روی برخی موضوعات و عدم انسجام کافی و لازم بود. بر مساله درباره حصر باید بیشتر پافشاری کرده و بهتر عمل می‌کردیم.

او می‌افزاید: در قبال احضار محمود صادقی و پروانه سلحشوری، نمایندگان تهران نباید سکوت اختیار می‌کردیم یا در موضوع انتخاب آقای کدخدایی به عنوان عضو حقوقدان شورای نگهبان آن هم در حالی که مجلس نهم ایشان را نپذیرفته بود، اشتباه کردیم و نباید به سفارش‌ها گوش می‌کردیم.

 


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






موضوعات مرتبط:
برچسب‌ها: اخبار،خبرداغ،سیاسی،اجتماعی،اقتصادی،فناوری،ورزشی

تاريخ : پنج شنبه 11 / 2 / 1399 | 9:30 | نویسنده : اکبر احمدی |
.: Weblog Themes By M a h S k i n:.