ندای وحی

قرآنی ،اعتقادی،مذهبی ، تربیتی

صحنه عجیب بلعیدن سنجاب توسط مرغ دریایی!

اکبر احمدی
ندای وحی قرآنی ،اعتقادی،مذهبی ، تربیتی

صحنه عجیب بلعیدن سنجاب توسط مرغ دریایی!

به گزارش خبرنگار حوزه اخبار داغ گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، مرغان دریایی از جمله پرندگانی هستند که در دریا‌ها و اقیانوس‌ها زندگی می‌کنند. آن‌ها اغلب در جزایر ساحلی و بویژه در صخره‌های سنگی نزدیک ساحل تخم گذاری می‌کنند. مرغان دریایی به ندرت روی خشکی دیده می‌شوند و عمدتا از ماهی مرکب و بچه ماهی‌ها تغذیه می‌کنند.

اما ویدئویی که به تازگی منتشر شده است صحنه‌ای عجیب را در یکی از سواحل انگلیس به تصویر می‌کشد. این ویدئو صحنه شکار یک سنجاب توسط پرنده دریایی را نشان می‌دهد. در این ویدئو در حالی که سنجاب تلاش می‌کند از دست این پرنده دریایی فرار کند، اما سرانجام تسلیم شده و لحظاتی بعد توسط این پرنده بلعیده می‌شود. این اتفاق در مقابل چشمان حیرت زده تعدادی از گردشگران محلی رخ داد. در این ویدئو صدای این افراد که با دیدن این صحنه دچار حیرت شده اند شنیده می‌شود.


بیشتر بخوانید: موجود عجیب الخلقه ای که خبرساز شد!


تاریخ تهیه ویدئو مربوط به سال ۲۰۱۷ بوده، اما یک سایت انگلیسی برای جمع آوری تعدادی از شواهد حمله این پرنده دریایی به حیوانات خشکی این ویدئو را به تازگی منتشر کرده است. ویدئو‌های دیگر این پرنده دریایی را در حال شکار خرگوش و کبوتر نشان می‌داد.

انتشار این ویدئو‌ها با واکنش کاربران همراه بود. یکی از کاربران نوشت: «یکی از این صحنه‌ها در نزدیک مدرسه بچه‌های من رخ داد. حمله مرغ دریایی به یک کبوتر. مرغ دریایی پس از حمله‌ای برق آسا طعمه خود را در مقابل چشمان حیرت زده من بلعید. آن‌ها مهاجمانی خطرناک هستند که می‌توانند فورا طعمه خود را کشته و بخورند. من صادقانه نمی‌دانستم که آن‌ها تا این حد شکارچیایی شرور و خطرناک هستند.»


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






موضوعات مرتبط:
برچسب‌ها: عجایب دنیای حیوانات ، دنیای شگفت انگیز حیوانات

تاريخ : شنبه 9 / 2 / 1399 | 9:33 | نویسنده : اکبر احمدی |
.: Weblog Themes By M a h S k i n:.