بازی مدافعان ویژه اندروید

ندای وحی

قرآنی ،اعتقادی،مذهبی ، تربیتی

بازی مدافعان ویژه اندروید

اکبر احمدی
ندای وحی قرآنی ،اعتقادی،مذهبی ، تربیتی

بازی مدافعان ویژه اندروید

بازی مدافعان ویژه اندروید:

بازی مدافعان یک بازی جدید از گروه سپنتا گیمز می باشد که پس از کار و تلاش شبانه روزی به اتمام رسید و حالا در اختیار شما خواهد بود.

بازی مدافعان به سبک FPS می باشد و شما در نقش مدافعان کشورهای مختلف باید با از بین بردن تجهیزات دشمن و نابودی آنها برنده شوید.

در این بازی می توانید از سه نوع اسلحه مختلف برای نابودی دشمنان استفاده کنید که شما در انتخاب اسلحه کاملا آزاد می باشید. با رفتن مراحل و به دست آوردن مدال آنها قفل مراحل بالاتر شکسته خواهد شد و شما می توانید مراحل جدید باز شده را بازی کنید و از آنها لذت ببرید.

00105 (2)

حجم فایل 40 مگابایت
لینک دانلود دانلود با لینک مستقیم

2- بازی مدافعان حرم در سبک دفاعی ویژه اندروید:

شما در این بازی در نقش یک مدافع حرم با استقرار نیروها و ساخت و تسخیر مقرها، باید سد راه نیروهای تکفیری شوید و نگذارید به اهداف شوم خود برسند. در طی بازی ، چهار مقر مسلسل دار، تک تیرانداز، RPG زن و خمپاره انداز، در شش سطح قدرتی وشش مدل تجهیزات و پشتیبانی اضافی، شامل: مین، نارنجک، حملات پهپادی، حملات هلیکوپتر جنگی، جنگنده و پشتیبانی توپخانه در اختیار شماست تا با تمام قدرت، راه های نفوذ و نزدیک شدن به حرم حضرت زینب(س) توسط نیروهای تکفیری سد نمائید.

com.roozeno.game.defense.defendersshrine3

حجم فایل 13 مگابایت
لینک دانلود دانلود با لینک مستقیم

3- بازی آخرین مصاف ویژه رایانه های شخصی:

آخرین مصاف The Last Battle بازی کم حجم جدید در سبک اکشن و اسنایپری می باشد که در 11 سپتامبر سال 2014 توسط جنبش مصاف در حمایت از مردم مظلوم عراق، سوریه و غزه و اعتراض به جامعه صهیونیست ساخته و برای پلتفرم کامپیوتر عرضه شده است .این بازی شامل سه مرحله در عراق, سوریه و غزه پیگیری می شود. گرافیک بازی بسیار عالی بوده و گیم پلی آن در مکانی ثابت و با تک تیراندازی ادامه می یابد.

در واقع شما باید در این بازی در نقش تیرانداز دشمنان خود را از بین ببرید. البته باید بدانید که مواظت افراد عادی و خبرنگاران نیز باشید. در نهایت امتیاز شما محاسبه شده و رتبه آنلاین شما نمایش داده می شود.

هم اکنون می توانید بازی آخرین مصاف را با لینک مستقیم و به صورت رایگان از سایت صاحب نیوز دریافت نمایید.



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






موضوعات مرتبط: بازی وسرگرمی
برچسب‌ها: بازی وسرگرمی

تاريخ : شنبه 9 / 6 / 1400 | 17:15 | نویسنده : اکبر احمدی |
.: Weblog Themes By M a h S k i n:.