رئیسی: آموزش و پرورش نباید با نگاه اقتصادی خصوصی شود

ندای وحی

قرآنی ،اعتقادی،مذهبی ، تربیتی

رئیسی: آموزش و پرورش نباید با نگاه اقتصادی خصوصی شود

اکبر احمدی
ندای وحی قرآنی ،اعتقادی،مذهبی ، تربیتی

رئیسی: آموزش و پرورش نباید با نگاه اقتصادی خصوصی شود

رئیسی: آموزش و پرورش نباید با نگاه اقتصادی خصوصی شود

«سید ابراهیم رییسی» در گفت‌وگویی اظهار کرد: آموزش و پرورش نباید با نگاه اقتصادی خصوصی شود، اقتصاد کشور باید در خدمت ارتقای فرهنگی کشور و به خصوص آموزش و پرورش باشد. خرج کردن در آموزش و پرورش هزینه نیست بلکه سرمایه‌گذاری است.

پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

ایرنا: نامزد انتخابات ریاست جمهوری با تاکید بر لزوم تحقق عدالت‌آموزشی گفت: یکی از مشکلات‌ آموزش و پرورش این است که برخی مدیران به جای تمرکز بر مسئولیت خود به مدرسه‌داری شخصی روی می‌آورند.

حجت‌الاسلام والمسلمین «سید ابراهیم رییسی» در گفت‌وگویی اظهار کرد: آموزش و پرورش نباید با نگاه اقتصادی خصوصی شود، اقتصاد کشور باید در خدمت ارتقای فرهنگی کشور و به خصوص آموزش و پرورش باشد. خرج کردن در آموزش و پرورش هزینه نیست بلکه سرمایه‌گذاری است.

وی با بیان اینکه هم باید کیفیت آموزش افزایش یابد و هم عدالت آموزشی محقق شود، اظهار داشت: یکی از مشکلات آموزش و پرورش این است که برخی مدیران به جای تمرکز بر مسئولیت خود و اجرای سند تحول بنیادین، به مدرسه‌داری شخصی روی می‌آورند.

به گفته این نامزد انتخابات ریاست جمهوری، آموزش و پرورش باید جایگاه اصلی کادرسازی و تربیت نیروی کشور باشد و نمی‌تواند با نگاه اقتصادی به بخش خصوصی واگذار شود.

سه میلیون زوج نابارور حمایت خواهند شد

رییسی با اشاره به وضعیت ناباروری در کشور تصریح کرد: حوزه ناباروری یکی از جاهایی است که دولت حتما باید هزینه کند. مراکز ناباروری باید توسعه پیدا کند و بیمه‌ها به کمک بیایند. سه میلیون زوج نابارور حمایت خواهند شد.

وی ادامه داد: مادران شاغل و محصل باید شرایط حمایت اداری و فرهنگی مناسبی داشته باشند و بتوانند به وظایف مادری خود با آرامش عمل کنند.

این نامزد انتخابات ریاست جمهوری با طرح این سوال که چرا باید پدری به فرزندش بگوید برو یاد بگیر که یک شبه پول‌دار شوی؟ خاطرنشان کرد: وقتی رانت و فساد رواج پیدا کند، ارزش واقعی کار دانسته نمی‌شود. ما در روز اول دولت، پایان رانت و فساد را اعلام خواهیم کرد.

یکی از علت‌های کاهش کتابخوانی، گرانی محصولات فرهنگی و کتاب است

رییسی با بیان اینکه یکی از علت‌های کاهش کتابخوانی، گرانی محصولات فرهنگی و کتاب است، ابراز داشت: ما چرا برای تولید مواد اولیه کتاب باید ارزبری داشته باشیم؟ کارخانجات بسیاری وجود دارند که می‌توانند مشکل کاغذ و قیمت کتاب را در داخل کشور حل کنند.


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






موضوعات مرتبط: انتخابات
برچسب‌ها: ره توشه انتخابات، ره توشه انتخابات ۱۴۰۰ ،ره توشه تبلیغی ،ره توشه

تاريخ : یک شنبه 14 / 3 / 1400 | 9:8 | نویسنده : اکبر احمدی |
.: Weblog Themes By M a h S k i n:.