انتخابات امتحان الهی است

ندای وحی

قرآنی ،اعتقادی،مذهبی ، تربیتی

انتخابات امتحان الهی است

اکبر احمدی
ندای وحی قرآنی ،اعتقادی،مذهبی ، تربیتی

انتخابات امتحان الهی است

 

تصویر همه‏ باید در انتخابات شرکت بکنیم‏

 

انتخابات امتحان الهی است

انتخابات یك عرصه‌ى ظهور و بروز وحدت ما، عقلانیت ما، شعور ملى ما می‌تواند قرار بگیرد. بعضى خیال می‌كنند انتخابات، زمزمه‌هاى انتخابات، فضاى انتخاباتى، مایه‌ى اختلاف است؛ نه، می‌تواند مایه‌ى اتحاد باشد؛ می‌تواند تشجیع كننده‌ى به سرعت عمل و پیشرفت باشد؛ با رقابت مثبت. هر گروهى سعى كنند براى خدمتگزارى به این ملت، سهم متناسب با خودشان را كه لایق خودشان می‌دانند، به دست بیاورند؛ هیچ اشكالى ندارد. این رقابت مثبت به جامعه نشاط می‌بخشد، ما را زنده‌دل می‌كند، روح جوانى را بر جامعه‌ى ما حاكم می‌كند. در همین انتخابات اگر بد عمل بكنیم، به هم بد بگوئیم، با هم كینه‌ورزى كنیم، به یكدیگر تهمت بزنیم، برخلاف قوانین و مقررات رفتار كنیم، می‌تواند وسیله‌ى سقوط و ضعف و انحطاط باشد؛ دست خود ماست؛ امتحان الهى است.

‌بیانات در دیدار كارگزاران نظام در روز عید سعید فطر 1386/07/21

 

 به اختلافات دشمن شادكن دامن نزنید

توصیه این‌جانب به جریان‌ها و گروه‌ها و احزاب سیاسى آن است كه بحث دل آزار برنده و بازنده را به كنار بگذارند و به اختلافات دشمن شاد كن دامن نزنند، برنده‌ى این انتخابات ملت است و همه‌ى كسانى كه در انتخاب شركت داشته‌اند اعم از آن‌ها كه خود یا نامزد مورد علاقه‌شان راى آورده یا نیاورده‌اند، همه برنده‌اند، بازنده‌ى این انتخابات، امریكا و صهیونیسم و دشمنان ملت ایرانند همه با همدلى به یكدیگر و به دولت خدمتگزار كمك كنید تا گره‌ها یكى پس از دیگرى گشوده شود.

پیام‌ تشكر در پی حضور پرشكوه مردم در انتخابات دوره هفتم مجلس 1382/12/02

 

انتخابات وسیله ناامیدی دشمن

من خواهش می‌كنم همیشه، در همه‌ى دوران‌ها، انتخابات‌ها را وسیله‌اى قرار بدهید براى قوت ملى، براى افزایش اقتدار ملى؛ نه براى تضعیف نظام و تضعیف آبروى ملت. جنجالهائى كه بعضاً از طرف بعضى از احزاب و گروه‌ها و جریانهاى سیاسى و جناحهاى بداخلاق در اطراف انتخابات می‌شود، تضعیف كننده‌ى كشور و ملت و نظام است. جناحهاى مختلف، جریانهاى مختلف، گرایشهاى مختلف، با شوق و ذوق و علاقه‌مندى همه‌ى عواملشان را بسیج كنند و انتخابات را به عنوان یك هدف عالى، هدف خوب، هدف شیرین مورد توجه قرار بدهند و به دعوا و جنجال و اهانت و پنجه به روى هم كشیدن قضایا را نكشانند. انتخابات را وسیله‌اى بكنید براى اینكه دشمنان را ناامید بكنید و ان‌شاءاللَّه این انتخابات هم مثل بقیه‌ى انتخابات‌ها مایه‌ى عزت روزافزون اسلام باشد.

بیانات در دیدار مسئولان و كارگزاران نظام‌ 1386/06/31


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






موضوعات مرتبط: انتخابات
برچسب‌ها: ره توشه انتخابات، ره توشه انتخابات ۱۴۰۰ ،ره توشه تبلیغی ،ره توشه

تاريخ : سه شنبه 9 / 3 / 1400 | 8:50 | نویسنده : اکبر احمدی |
.: Weblog Themes By M a h S k i n:.