عاقبت کسانی که مانند اصولگرایان فکر نکنند، چیست؟

ندای وحی

قرآنی ،اعتقادی،مذهبی ، تربیتی

عاقبت کسانی که مانند اصولگرایان فکر نکنند، چیست؟

اکبر احمدی
ندای وحی قرآنی ،اعتقادی،مذهبی ، تربیتی

عاقبت کسانی که مانند اصولگرایان فکر نکنند، چیست؟

جمعه، ۲۰ تیر ۱۳۹۹ - 08:29
عاقبت کسانی که مانند اصولگرایان فکر نکنند، چیست؟

عاقبت کسانی که مانند اصولگرایان فکر نکنند، چیست؟

عضو شورای مرکزی مجمع نیروهای خط امام گفت: مدیران اصلاح‌طلب قوی کم نداریم. هر نیروی اصلاح‌طلبی را با یک بهانه و عنوان طرد و رد کرده‌اند بنابراین نظام نیروهای واقعی اصلاح‌طلبان را قبول نخواهد کرد.

اعتمادآنلاین| هادی غفاری، عضو شورای مرکزی مجمع نیروهای خط امام درباره امکان مشارکت اصلاح‌طلبان در انتخابات ۱۴۰۰ و این ادعا که اصلاح‌طلبان نیروی قوی و کارآمد برای معرفی در این انتخابات ندارند گفت: مشکل ما از یکسو مشکل قانون اساسی است و از سوی دیگر فهم بد از قانون اساسی است. 

 

او با اشاره به نظارت استصوابی اظهار کرد: چیزی به نام نظارت استصوابی را برای کاندیداها مطرح و همه نیروهای اصیلی که مانند آنها فکر نمی‌کنند را کنار گذاشتند و به تعبیری آنها را از صحنه سیاسی، حذف کرده‌اند.

 

غفاری افزود: کشور ما اندیشمندان اصلاح‌طلب فراوانی دارد. مدیران اصلاح‌طلب قوی کم نداریم. هر نیروی اصلاح‌طلبی را با یک بهانه و عنوان طرد و رد کرده‌اند بنابراین نظام نیروهای واقعی اصلاح‌طلبان را قبول نخواهد کرد.

 

این فعال سیاسی اصلاح‌طلب با بیان اینکه اصولگرایان هیچ فردی را غیر از خودشان تحمل نمی‌کنند، بیان کرد: آنها معتقدند همه باید مثل آنها فکر کنند و هر کس که مانند آنها فکر نکرد یا کافر است یا مشرک یا فتنه‌گر یا بیگانه یا عقب مانده یا مزدور است. در حالیکه ما به خودمان شناخت داریم و چنین صفاتی را نداریم.


غفاری در پایان گفت: با حاکمیت تفکر اصولگرایی هیچ امیدی به آینده جامعه ندارم و کورسوی امید را هم نمی‌بینم.

 

منبع: برنا 



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






موضوعات مرتبط:
برچسب‌ها: اصلاح‌طلبان ، نظارت استصوابی ، انتخابات ریاست‌جمهوری 1400 ، هادی غفاری عضو مجمع نیروهای خط امام ، تفکر اصولگرایی

تاريخ : یک شنبه 20 / 4 / 1399 | 9:23 | نویسنده : اکبر احمدی |
.: Weblog Themes By M a h S k i n:.