طفره رفتن آموزش و پرورش از تعیین تکلیف استخدامی معلمان حق التدریسی

ندای وحی

قرآنی ،اعتقادی،مذهبی ، تربیتی

طفره رفتن آموزش و پرورش از تعیین تکلیف استخدامی معلمان حق التدریسی

اکبر احمدی
ندای وحی قرآنی ،اعتقادی،مذهبی ، تربیتی

طفره رفتن آموزش و پرورش از تعیین تکلیف استخدامی معلمان حق التدریسی

طفره رفتن آموزش و پرورش از تعیین تکلیف استخدامی معلمان حق التدریسی

خبرگزاری میزان- عضو مجمع نمایندگان استان کرمانشاه گفت: آموزش و پرورش از اجرای قانون تعیین تکلیف استخدامی معلمان حق التدریسی و آموزش یاران نهضت سوادآموزی طفره می‌‎رود.
تاریخ انتشار: 16:45 - 07 تير 1399
- کد خبر: ۶۳۲۵۹۸
 

طفره رفتن آموزش و پرورش از تعیین تکلیف استخدامی معلمان حق التدریسیخبرگزاری میزان - خانه ملت نوشت: شهریار حیدری با اشاره به تصویب قانون تعیین تکلیف استخدامی معلمان حق التدریسی و آموزش یاران نهضت سوادآموزی، اظهار کرد: متأسفانه آموزش و پرورش این قانون را به نفع خود و به ضرر فرهنگیان تفسیر کرده است.

نماینده مردم سرپل ذهاب، قصر شیرین و گیلانغرب در مجلس شورای اسلامی افزود: قانون طرح نیرو‌های حق التدریس، نیرو‌های خرید خدمات آموزشی، حق التدریسی غیر مستمر و پیش دبستانی قبل از سال ۱۳۹۱ و همچنین آموزشیاران و آموزش‌دهندگان مستمر نهضت سوادآموزی قبل از سال ۹۲ تعیین تکلیف می‌کند، ولی عزمی در آموزش و پرورش برای اجرای این قانون مهم وجود ندارد.

وی با اشاره به کسری ۱۹۰ هزار نفری معلم در آموزش و پرورش، تصریح کرد: جمع ۴ گروه نام برده در اجرای این قانون نهایتا ۲۴ هزار نفر است؛ بنابراین مشخص نیست چرا آموزش و پرورش از اجرای این قانون طفره می‌‎رود.

حیدری با بیان اینکه برخی از این نیرو‌های آموزش و پرورش بیش از ۱۵ سال سابقه معلمی دارند، ادامه داد: تعلل آموزش و پرورش در اجرای این قانون در نهایت به ضرر خود آموزش و پرورش خواهد بود.

عضو مجمع نمایندگان استان کرمانشاه در مجلس اضافه کرد: آموزش و پرورش می‌تواند با برگزاری دوره آموزشی ضمن خدمت در تابستان برای این نیرو‌های بلاتکلیف، اقدامی کند تا این معلمان از مهرماه به صورت استخدام رسمی در کلاس‌های درس حاضر شوند.



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






موضوعات مرتبط:
برچسب‌ها: فرهنگیان ، معلمان

تاريخ : دو شنبه 7 / 4 / 1399 | 21:9 | نویسنده : اکبر احمدی |
.: Weblog Themes By M a h S k i n:.