اقدام جالب مامور پست حین انجام وظیفه!

ندای وحی

قرآنی ،اعتقادی،مذهبی ، تربیتی

اقدام جالب مامور پست حین انجام وظیفه!

اکبر احمدی
ندای وحی قرآنی ،اعتقادی،مذهبی ، تربیتی

اقدام جالب مامور پست حین انجام وظیفه!

به گزارش خبرنگار حوزه اخبار داغ گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، با شیوع کرونا در سراسر جهان بسیاری از شهروندان در شرایط قرنطینه خانگی بسر می‌برند. شاید بسیاری از افراد چنین شرایطی را که مجبور به ماندن به مدت طولانی در خانه شوند تجربه نکرده بودند.

همین مسئله موجب می‌شود تا آن‌ها آن شادابی و نشاط روز‌های اولیه قرنطینه خانگی را نداشته باشند؛ بنابراین به نظر می‌رسد که تلطیف روحیه شهروندان در این شرایط امری بسیار لازم و ضروری باشد که رسانه‌ها نقشی مهم را در این باره ایفا می‌کنند.

اما به تازگی ابتکار جالب یک مامور پست اهل انگلیس که تلاش کرد تا به سهم خود نقشی هر چند کوچک در تلطیف روحیه هموطنانش داشته باشد به سوژه رسانه‌ها تبدیل شد. " جان ماتسون " مامور پست شرکت رویال مِیل با پوشیدن لباس‌هایی جالب در حین انجام وظیفه و هنگام حضور در مقابل منازل مشتریان تلاش کرد تا لبخند را بر روی لبان هموطنانش بنشاند. در تصاویری که از این جوان ۳۹ ساله منتشر شده او با لباس‌های شخصیت عروسک بو پیپ و همچنین یک سرباز یونانی دیده می‌شود. او به مردم محلی وعده داد که در روز‌های آینده با انتخاب و پوشیدن لباس‌های متنوع دیگر آن‌ها را غافلگیر کند.

اقدام جالب مامور پست حین انجام وظیفه!///

ماتسون در پاسخ به چرایی این تصمیم جالب خود به Sunderland Echo گفت: «من تنها فرد آشنای بیشتر شهروندان هستم که آن‌ها در بیرون از خانه انتظار دیدن مرا دارند؛ بنابراین چرا نباید کاری کنم که لبخند روی صورت آن‌ها نقش ببندد؟»

او با جالب خواندن عکس العمل شهروندان هنگامی که با او در مقابل درب خانه هایشان مواجه می‌شوند گفت: «این کار می‌تواند موجب تجدید روحیه‌ برای همه جامعه ما شود. در این روز‌ها ما نیاز به روحیه مثبت داریم؛ بنابراین تلاش می‌کنم به سهم خودم این کار را به نحو احسن انجام دهم.»

اقدام جالب مامور پست حین انجام وظیفه!///

انتهای پیام/


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






موضوعات مرتبط:
برچسب‌ها: مامور پست ، ویروس کرونا

تاريخ : چهار شنبه 15 / 2 / 1399 | 9:18 | نویسنده : اکبر احمدی |
.: Weblog Themes By M a h S k i n:.