ندای وحی

قرآنی ،اعتقادی،مذهبی ، تربیتی

از پارتی‌های شبانه و فرار از چنگال مرگ تا پدری که 2 سال به دخترش زنگ نزده است

اکبر احمدی
ندای وحی قرآنی ،اعتقادی،مذهبی ، تربیتی

از پارتی‌های شبانه و فرار از چنگال مرگ تا پدری که 2 سال به دخترش زنگ نزده است

دستگیری ۴۰ زن و مرد در پارتی شبانه در بیرجند!!

گفتگو با دختر دستفروش خیابان‌های تهران

دختر جوانی که در خیابان انقلاب برای تامین هزینه‌های زندگی دستفروشی می‌کرد، دقایقی بر روی ایستگاه BRT سرگذشتش را از آنجایی که پسر عمویش به خواستگاریش آمد تا زمانی که از خانه فرار کرد و به جایی رسید که در 48 ساعت با خوردن...

"حراج شد 5 هزار تومان"،‌ این جمله‌ای بود که ذهن من را مشغول کرد باعث شد سو‍ژه‌ گزارش امشب رقم بخورد.

 


موضوعات مرتبط: هشدار
برچسب‌ها: دختران فراری

ادامه مطلب
تاريخ : یک شنبه 30 / 8 / 1399 | 17:25 | نویسنده : اکبر احمدی |

استفاده از اینترنت برای مقابله با هجمه ها و تهاجم فرهنگی دشمن

کفش های اعیانی یک رهبر

 معبر سایبری فندرسک نوشت:

در عجبم از رهبری که می گویند 95 میلیارد دلار دارایی دارد، کلکسیون های رنگ و وارنگ از هر نوع دارد، 170 عصای آنتیک دسته طلا دارد، بجای نان و پنیر در صبحانه اش خاویار رشت دارد، بجای بیت چندین و چند ویلا در شمال دارد، عباهایی به قیمت  400 هزار دلار دارد، هواپیمای 330 برای جابجایی اسب هایش دارد، باغ ملک آباد به مساحت 10 هزار متر در مشهد دارد، کمیسیون 5 سنتی از یک میلیون و نهصد هزار بشکه نفت دارد، پس نمی دانم این چه کفش های پینه بسته ایست که او به پا دارد؟؟؟؟!!!!!

 


موضوعات مرتبط: هشدار
برچسب‌ها: آیه الله خامنه ای ،ایه االه خامنه ای، تهاجم فرهنگی دشمن ،خامنه ای

ادامه مطلب
تاريخ : چهار شنبه 22 / 7 / 1399 | 4:0 | نویسنده : اکبر احمدی |

چرا ماهواره مضر است ؟

مهمان خائن خانه‌های مسلمانان

 

ماهواره با هدف از بین بردن ایمان و یاد خدا و ایجاد انحراف در اعتقادات و شک و شبهه از هیچ تلاشی دریغ نمی کند و این غول دجال واره(ماهواره) ابزار شیطان برای رسیدن به اهداف خود است.


«عوامل استکبار،امروز فیلم بد درست می کنند،نوار بد درست میکنند،حرف های بد درست می کنند،شعر بد می گویند،داستان بد می نویسند وهمه اینها را داخل کشور بین نوجوانان و جوانان و مردم عادی پخش و منتشر می کنند و یا از طریق ماهواره ، رواج می دهند . این مورد اخیر (ماهواره) واقعا گنداب فسادی است که تیرهای زهرآگین خود را به سمت ملتها و کشور ها هدفگیری میکند.» مقام معظم رهبری (75/2/26)


موضوعات مرتبط: هشدار
برچسب‌ها: ماهواره

ادامه مطلب
تاريخ : چهار شنبه 22 / 7 / 1399 | 4:0 | نویسنده : اکبر احمدی |

رابطه غیراخلاقی 600 میلیون تومان آب خورد!

دختر جوان که با همدستی برادرش نقشه اخاذی 600 میلیون تومانی از مدیر یک شرکت بازرگانی را اجرا کرده بود، با ردیابی کارشناسان پلیس فتا دستگیر شد.

 هفته گذشته مردی با حضور درپلیس فتای استان خراسان رضوی از دختر جوانی به اتهام اخاذی شکایت کرد و گفت: مدیر یک شرکت بازرگانی هستم. چندی پیش به عضویت یک گروه وایبری در آمدم و از این طریق با یکی از اعضای گروه که زن جوانی بود، آشنا شدم. او عنوان کرد نامزدش در تصادف کشته شده و حال و روز خوبی ندارد و تصمیم به خودکشی گرفته است. با اطلاع از ماجرای زندگی اش، دلم به حالش سوخت و تصمیم گرفتم او را از این کار منصرف کنم.

 


موضوعات مرتبط: هشدار
برچسب‌ها: اخازی ،دختر جوان، رابطه غیر اخلاقی ،پلیس فتا

ادامه مطلب
تاريخ : چهار شنبه 22 / 7 / 1399 | 4:0 | نویسنده : اکبر احمدی |

داستان زنان متاهل و پسران مجرد!

عشق ورزی های بوالهوسانه زنان و مردان متاهل داستانی است که قلب هر فردی را جریحه دار می کند و هر عقل سلیمی را به تفکر وا می دارد!

 تا همین دیروز در همین جامعه سنتی، رابطه دختر و پسر به شدت مورد نکوهش قرار می گرفت، رابطه ای که از کریه ترین رفتارها بود و گناه نابخشوده ای به شمار می آمد که به هیچ وجه من الوجوه قابل پذیرش و توجیه نبود.

 


موضوعات مرتبط: هشدار
برچسب‌ها: خیانت

ادامه مطلب
تاريخ : پنج شنبه 14 / 6 / 1399 | 4:0 | نویسنده : اکبر احمدی |

چه کنم که گناه نکنم؟؟؟

علّت اصلی گرایش انسان به گناه این است که از آثار شوم و مخرّب گناه اطلاعی ندارد، برخی از مردم از غذاهای غیر بهداشتی پرهیز می‌کنند تا بدن‌شان سالم بماند امّا وقتی با گناه روبه‌رو می‌شوند کم‌ترین پرهیز و اجتنابی ندارند در حالی که گناه مانند سمّی است که جسم و روح را آلوده و بیمار می‌کند.
امام باقر(ع) می‌فرماید: هربدبختی که بر سر انسان می‌آید از رهگذر گناه است. گناه موجب محرومیّت انسان از رحمت الهی می‌شود.
دعاها در اثر گناه به اجابت نمی‌رسد، گناه موجب کوتاهی عمر می‌شود چنان‌که امام صادق(ع) می‌فرماید: کسانی که بر اثر گناه می‌میرند بیش‌ترند نسبت به کسانی که به واسطة رسیدن اجل می‌میرند.
آیا می‌دانید که گناه نوعی اعلام جنگ با خواسته‌های پروردگار و انبیاء الهی است، آیا می‌دانید گناه یعنی اجازه به دشمن سرسخت و قسم خورده انسان به حریم انسانیت است چون خداوند متعال در قرآن شیطان را به عنوان دشمن قسم خوردة انسان معرفی نموده است.
چه بسیار کسانی که خود را گرفتار لجن معصیت و گناه کردند و رسوای دنیا و آخرت شدند.
بنابراین تلقین این نکته که من اراده قوی برای ترک گناه ندارم از وسوسه‌های شیطان و نفس سرکش اماره است که به چیزی جز تباهی انسان نمی‌اندیشند.
در این فصل از عمر خود که بهار زندگی شماست، باغ وجودتان رادر معرض خزان گناه قرار ندهید بلکه بکوشید نهال فضیلت، اخلاق، شخصیت و کرامت را در گلستان وجود غرس کنید تا پایان عمر از عطر دل‌انگیز آن بهره‌مند گردید.
اگر شما تصمیم بر ترک گناه داشته باشید خداوند متعال نیز به شما کمک می‌کند و شما را از گرفتاری گناه نجات می‌دهد چنان‌که قرآن می‌فرماید: «وَالَّذِینَ جاهَدُوا فِینا لَنَهْدِیَنَّهُمْ سُبُلَنا؛ کسانی که در راه ما تلاش می‌کنند ما آن‌ها را به سوی خود هدایت می‌کنیم.»

کانال با امام خامنه ای تا ظهور در ایتا

 


موضوعات مرتبط: هشدار
برچسب‌ها: گناه ،گناه معصیت

تاريخ : پنج شنبه 14 / 6 / 1399 | 4:0 | نویسنده : اکبر احمدی |

کاربرد ماهواره در ایران و خارج

استفاده از ماهواره های سنجش از دور برای مدیریت بحران و هواشناسی

کاربرد ماهواره در ایران و خارج

کاربرد ماهواره در خارج :

متخصصین و دانشمندان خارج از کشور در جهت رشد و پیشرفت علم و تکنولوژی و دست یافتن به اطلاعات و کمک به ملت ها و مردم در بسیاری از زمینه ها اقدام به پرتاب ماهواره به فضا می نمایند.

نتیجه استفاده از ماهواره در خارج از کشور:

رشد و شکوفایی دانش

کسب اطلاعات جدید

تبادل سریع اطلاعات

آگاهی از تهدیدات طبیعی

و ...

کاربرد ماهواره در ایران :

مردمی که ادعای روشنفکری و به قول خودشان به روز بودن می کنند برای بالا بردن سطح دانش و آگاهی خودشان اقدام به نصب ماهواره می نمایند تا از شبکه های بسیار جذاب آن کمال استفاده را ببرند.

نتیجه استفاده از ماهواره در ایران:

از بین رفتن بنیان خانواده ها

رفتار های پر خطر

فقر فرهنگی

فساد اخلاقی

و ...

 پ,ن : بعد میان داد میزنن چرا ما عقب افتاده هستیم. اول بشین فکر کن چه کسی باعث عقب افتادگی شده...



کانال با امام خامنه ای تا ظهور در ایتا

 

 


موضوعات مرتبط: هشدار
برچسب‌ها: ماهواره

تاريخ : پنج شنبه 14 / 6 / 1399 | 4:0 | نویسنده : اکبر احمدی |

رابطه سوگلی ناصرالدین شاه و فیس بوک !!!

رابطه سوگلی ناصرالدین شاه و فیس بوک !!!

رابطه سوگلی ناصرالدین شاه و فیس بوک !!!

ناصرالدین شاه سوگلی ای داشت که می گفت ازین زن خوشگلتر در زمین نیست. بعد از اینکه ناصرالدین شاه راهی مسافرت شد و به فرنگ رفت و با دیدن لباس بالرین های پطرزبوغ (Petersbourg) که شلوارهای بافته بافته چسبان نازکی بپا می کردند و زیر جامه بسیار کوتاهی به اندازه یک وجب روی آن پوشیده و روی انگشت پا با نوای موزیک می رقصیدند، تازه فهمید زن هایی که در حرم سرای خود دارد در مقابل زن های فرنگ هیچی نیستند.

و به این صورت نیازی در ناصرالدین شاه کاشته شد و به همین منظور بعد از برگشت از فرنگ دستور داد تمام زنان حرم سرا از همان جوراب های نازک سفید رنگ بپا کنند تا یک مقدار شبیه به آن زن های رقاص فرنگ شوند.

یکی از ماهیت های فیس بوک هم همین است. 99 درصد دخترانی که در فیس بوک عکس های شخصی خود را به نمایش می گذارند دارای آرایش هستند و چهره واقعی آنها چیزی نیست که به انتشار می گذارند.

 ازین رو مردانی که با فیس بوک در ارتباط هستند با دیدن این تصاویر احساس نیازی در اون ها کاشته می شود که در پسران مجرد موجب ازدواج دیر هنگام و در مردان متاهل باعث دل زدگی از همسر خود خواهد شد.

پ,ن: متأسفانه ما نیاز های را در خودمون به وجود میاریم که وجود خارجی ندارند و نمی توانیم اون نیاز ها رو پر کنیم و برای همین در زندگی به مشکلات بزرگی بر می خوریم.



کانال با امام خامنه ای تا ظهور در ایتا

 


موضوعات مرتبط: هشدار
برچسب‌ها: فیس بوک

تاريخ : پنج شنبه 14 / 6 / 1399 | 4:0 | نویسنده : اکبر احمدی |

ما فقط شبکه های خوب ماهواره رو نگاه می کنیم

ما فقط شبکه های خوب ماهواره رو نگاه می کنیم

دوستم تازه ماهواره خریده بود. بهش گفتم برا چی رفتی ماهواره خریدی؟ مگه نمیدونی چقدر بدآموزی داره؟ جواب داد : ما فقط شبکه های خوب ماهواره رو نگاه می کنیم و شبکه های بدش رو قفل گذاشتیم.

گفتم چرا داری خودت رو گول میزنی؟ یعنی وقتی شیطان اومد تو جلدت شبکه های بدش رو باز نمیکنی؟ اصلاً مگه شبکه خوبی هم داره که شبکه های بدش رو قفل کردی؟

جواب داد : بله شبکه های مستندش خیلی خوبن. گفتم خب ماهم شبکه مستند داریم. جواب داد : شبکه های ورزشی خوب داره. گفتم خب ماهم شبکه ورزشی داریم. گفت : فیلم های خوبی پخش میکنن. گفتم ماهم شبکه پخش فیلم داریم.

هر شبکه ای که گفت ما تو ایران خودمون هم داشتیم. دیگه نتونست حرفی بزنه بهش گفتم : دیدی تو دنبال کانال خوب نیستی.

دوسه هفته بعد متوجه شدم حجاب خانم دوستم خیلی عوض شده و دیگه چادر به سر نمیکنه که هیچ حتی لباس های زننده هم می پوشه. دوستمم دیگه دور و ور مراسم های مذهبی رو خط کشیده بود و دیگه خبری ازش نبود. پیش خودم گفتم تازه اولشه.

به یکسال نکشید که دوستم از خانمش جدا شد. گویا قضیه اینجوری بوده که دوستم و خانمش هروقت باهم میرفتن بیرون خانمش گلایه می کرده که چرا دوستم همش به دخترای مردم بد نگاه می کرده و یا دوستم همش به خانمش گیر میداده که چرا اینقدر موبایل تو دستش هست و مشخص نیست باکی داره صحبت می کنه و به کی داره پیامک میزنه.  

اما ماجرا هی بدتر می شده و دوستم با دختر های نامحرم بدنام رفت آمد داشته و خانمش هم بعضی وقت ها دیروقت میومده خونه با آرایشی بد و لباس هایی زننده.

باز به خودم گفتم به قول خودشون فقط قرار بود شبکه های خوب ماهواره رو نگاه کنن پس چی شد؟



کانال با امام خامنه ای تا ظهور در ایتا

 


موضوعات مرتبط: هشدار
برچسب‌ها: ماهواره

تاريخ : پنج شنبه 14 / 6 / 1399 | 4:0 | نویسنده : اکبر احمدی |

وقتی فناوری قربانی بی فرهنگی می شود

https://lh3.googleusercontent.com/proxy/eoe5_onJpZ96RSrVdgiT_22BGqUW62UDgGZoBkSfieh4HKd7b1HBecjVC52fk4cOcjYYV2m76oS53rM4-nR2AeEB7g

یاد گرفتیم از فناوری همیشه علیه فرهنگ استفاده کنیم. فناوری که می بایست در خدمت فرهنگ باشه همیشه به دلیل عدم فرهنگ سازی در مقابل اون قرار گرفته. به عنوان مثال در سال های 85 و 86 که سیم کارت های اعتباری این قدرت رو به مردم داد تا هرکسی برای خودش یک تلفن همراه داشته باشه، اگر توی گوشیت چندتا کلیپ و عکس مستهجن نداشتی مسخرت می کردن و می گفتن پس برا چی گوشی خریدی؟ یعنی مردم فکر می کردند که باید گوشی بخرند تا توی اون فایل های مستهجن بریزند و بلوتوث کنند.

یا اگر کسی اینترنت می گرفت فکر می کرد که باید حتما باهاش بره تو چتروم و یا شروع به دانلود عکس و فیلم مستهجن کنه. یا همین شبکه های اجتماعی مانند فیس بوک و گوگل پلاس که محلی برای انتشار عقاید و تفکرات هستن امروزه تبدیل شدن به محلی برای تکثیر آلبوم های خانوادگی افراد و پخش اراجیف.

متأسفانه بعضی ها هم که میخوان از این فناوری ها در زمینه های فرهنگی و مذهبی استفاده کنن دچار اشتباه میشن. مثلا تو یک مراسم مذهبی طرف بجای اینکه دلش رو به مجلس بده و اشک بریزه و سینه بزنه تلفن همراهش رو در میاره و شروع میکنه به فیلمبرداری که البته دو دقیقه بعد حذفش می کنه. نه خودش از اون مراسم چیزی میفهمه نه میگذاره بقیه یه ثوابی ببرن.

دریافت
حجم: 3.96 مگابایت 
توضیحات: اپلیکیشن وبلاگ قرارگاه فرهنگی و اقتصادی بازرگان
ضمناً با کشیدن  تاچ به سمت پایین ، برنامه بروز رسانی می شود .

تنها شخصی که توی کشور ما تونست به ما بگه که از فناوری در راه تعالی فرهنگ استفاده کنیم مقام معظم رهبری بودن. ایشون با دعوت از جوان ها برای شرکت در جنگ نرم باعث شدند تا روند تولید نرم افزارهای مذهبی، پوسترها، کلیپ ها و ... شدت بگیرند.

اما باز هم بعضی هاکه از این فناوری برای فرهنگ سازی و ترویج عقاید اسلامی استفاده می کنند هم گمراه میشن. به عنوان مثال یک نرم افزار قرآنی تولید میشه و بجای اینکه به راحتی در دسترس مردم باشه آنقدر روی اون قفل و پسورد و کلید و .... می گذارند که خریدار هم بیزار میشه از نصب اون برنامه در حالی که فوج فوج نرم افزار ها و DVD های غیراخلاقی رایگان در جامعه پخش میشن.

پ,ن: حدود سال 83 بود که یک CD فروش رو گرفتیم و اقرار کرد که در مرز پاکستان عده ای این CDهای غیر اخلاقی را به تعدادی از ماها دادند و به هر کدام از ما گفتند در کدام شهر  و در کدام نقطه این فیلم ها و نرم افزار هارو پخش کنیم. حالا ما هی قفل و پسورد بزاریم و توقع داشته باشیم مؤثر هم باشیم.

 

 

 

یاد گرفتیم از فناوری همیشه علیه فرهنگ استفاده کنیم. فناوری که می بایست در خدمت فرهنگ باشه همیشه به دلیل عدم فرهنگ سازی در مقابل اون قرار گرفته. به عنوان مثال در سال های 85 و 86 که سیم کارت های اعتباری این قدرت رو به مردم داد تا هرکسی برای خودش یک تلفن همراه داشته باشه، اگر توی گوشیت چندتا کلیپ و عکس مستهجن نداشتی مسخرت می کردن و می گفتن پس برا چی گوشی خریدی؟ یعنی مردم فکر می کردند که باید گوشی بخرند تا توی اون فایل های مستهجن بریزند و بلوتوث کنند.

کانال با امام خامنه ای تا ظهور در ایتا
یاد گرفتیم از فناوری همیشه علیه فرهنگ استفاده کنیم. فناوری که می بایست در خدمت فرهنگ باشه همیشه به دلیل عدم فرهنگ سازی در مقابل اون قرار گرفته. به عنوان مثال در سال های 85 و 86 که سیم کارت های اعتباری این قدرت رو به مردم داد تا هرکسی برای خودش یک تلفن همراه داشته باشه، اگر توی گوشیت چندتا کلیپ و عکس مستهجن نداشتی مسخرت می کردن و می گفتن پس برا چی گوشی خریدی؟ یعنی مردم فکر می کردند که باید گوشی بخرند تا توی اون فایل های مستهجن بریزند و بلوتوث کنند.

کانال با امام خامنه ای تا ظهور در ایتا
ر

یاد گرفتیم از فناوری همیشه علیه فرهنگ استفاده کنیم. فناوری که می بایست در خدمت فرهنگ باشه همیشه به دلیل عدم فرهنگ سازی در مقابل اون قرار گرفته. به عنوان مثال در سال های 85 و 86 که سیم کارت های اعتباری این قدرت رو به مردم داد تا هرکسی برای خودش یک تلفن همراه داشته باشه، اگر توی گوشیت چندتا کلیپ و عکس مستهجن نداشتی مسخرت می کردن و می گفتن پس برا چی گوشی خریدی؟ یعنی مردم فکر می کردند که باید گوشی بخرند تا توی اون فایل های مستهجن بریزند و بلوتوث کنند.

وقتی فناوری قربانی بی فرهنگی می شود

یا اگر کسی اینترنت می گرفت فکر می کرد که باید حتما باهاش بره تو چتروم و یا شروع به دانلود عکس و فیلم مستهجن کنه. یا همین شبکه های اجتماعی مانند فیس بوک و گوگل پلاس که محلی برای انتشار عقاید و تفکرات هستن امروزه تبدیل شدن به محلی برای تکثیر آلبوم های خانوادگی افراد و پخش اراجیف.

متأسفانه بعضی ها هم که میخوان از این فناوری ها در زمینه های فرهنگی و مذهبی استفاده کنن دچار اشتباه میشن. مثلا تو یک مراسم مذهبی طرف بجای اینکه دلش رو به مجلس بده و اشک بریزه و سینه بزنه تلفن همراهش رو در میاره و شروع میکنه به فیلمبرداری که البته دو دقیقه بعد حذفش می کنه. نه خودش از اون مراسم چیزی میفهمه نه میگذاره بقیه یه ثوابی ببرن.



کانال با امام خامنه ای تا ظهور در ایتا

یاد گرفتیم از فناوری همیشه علیه فرهنگ استفاده کنیم. فناوری که می بایست در خدمت فرهنگ باشه همیشه به دلیل عدم فرهنگ سازی در مقابل اون قرار گرفته. به عنوان مثال در سال های 85 و 86 که سیم کارت های اعتباری این قدرت رو به مردم داد تا هرکسی برای خودش یک تلفن همراه داشته باشه، اگر توی گوشیت چندتا کلیپ و عکس مستهجن نداشتی مسخرت می کردن و می گفتن پس برا چی گوشی خریدی؟ یعنی مردم فکر می کردند که باید گوشی بخرند تا توی اون فایل های مستهجن بریزند و بلوتوث کنند.

وقتی فناوری قربانی بی فرهنگی می شود

یا اگر کسی اینترنت می گرفت فکر می کرد که باید حتما باهاش بره تو چتروم و یا شروع به دانلود عکس و فیلم مستهجن کنه. یا همین شبکه های اجتماعی مانند فیس بوک و گوگل پلاس که محلی برای انتشار عقاید و تفکرات هستن امروزه تبدیل شدن به محلی برای تکثیر آلبوم های خانوادگی افراد و پخش اراجیف.

متأسفانه بعضی ها هم که میخوان از این فناوری ها در زمینه های فرهنگی و مذهبی استفاده کنن دچار اشتباه میشن. مثلا تو یک مراسم مذهبی طرف بجای اینکه دلش رو به مجلس بده و اشک بریزه و سینه بزنه تلفن همراهش رو در میاره و شروع میکنه به فیلمبرداری که البته دو دقیقه بعد حذفش می کنه. نه خودش از اون مراسم چیزی میفهمه نه میگذاره بقیه یه ثوابی ببرن.



کانال با امام خامنه ای تا ظهور در ایتا

وقتی فناوری قربانی بی فرهنگی می شود

چهارشنبه, ۱۰ دی ۱۳۹۳، ۰۲:۱۲ ب.ظ

یاد گرفتیم از فناوری همیشه علیه فرهنگ استفاده کنیم. فناوری که می بایست در خدمت فرهنگ باشه همیشه به دلیل عدم فرهنگ سازی در مقابل اون قرار گرفته. به عنوان مثال در سال های 85 و 86 که سیم کارت های اعتباری این قدرت رو به مردم داد تا هرکسی برای خودش یک تلفن همراه داشته باشه، اگر توی گوشیت چندتا کلیپ و عکس مستهجن نداشتی مسخرت می کردن و می گفتن پس برا چی گوشی خریدی؟ یعنی مردم فکر می کردند که باید گوشی بخرند تا توی اون فایل های مستهجن بریزند و بلوتوث کنند.

وقتی فناوری قربانی بی فرهنگی می شود

یا اگر کسی اینترنت می گرفت فکر می کرد که باید حتما باهاش بره تو چتروم و یا شروع به دانلود عکس و فیلم مستهجن کنه. یا همین شبکه های اجتماعی مانند فیس بوک و گوگل پلاس که محلی برای انتشار عقاید و تفکرات هستن امروزه تبدیل شدن به محلی برای تکثیر آلبوم های خانوادگی افراد و پخش اراجیف.

متأسفانه بعضی ها هم که میخوان از این فناوری ها در زمینه های فرهنگی و مذهبی استفاده کنن دچار اشتباه میشن. مثلا تو یک مراسم مذهبی طرف بجای اینکه دلش رو به مجلس بده و اشک بریزه و سینه بزنه تلفن همراهش رو در میاره و شروع میکنه به فیلمبرداری که البته دو دقیقه بعد حذفش می کنه. نه خودش از اون مراسم چیزی میفهمه نه میگذاره بقیه یه ثوابی ببرن.

دریافت
حجم: 3.96 مگابایت 
توضیحات: اپلیکیشن وبلاگ قرارگاه فرهنگی و اقتصادی بازرگان

ضمناً با کشیدن  تاچ به سمت پایین ، برنامه بروز رسانی می شود .

تنها شخصی که توی کشور ما تونست به ما بگه که از فناوری در راه تعالی فرهنگ استفاده کنیم مقام معظم رهبری بودن. ایشون با دعوت از جوان ها برای شرکت در جنگ نرم باعث شدند تا روند تولید نرم افزارهای مذهبی، پوسترها، کلیپ ها و ... شدت بگیرند.

اما باز هم بعضی هاکه از این فناوری برای فرهنگ سازی و ترویج عقاید اسلامی استفاده می کنند هم گمراه میشن. به عنوان مثال یک نرم افزار قرآنی تولید میشه و بجای اینکه به راحتی در دسترس مردم باشه آنقدر روی اون قفل و پسورد و کلید و .... می گذارند که خریدار هم بیزار میشه از نصب اون برنامه در حالی که فوج فوج نرم افزار ها و DVD های غیراخلاقی رایگان در جامعه پخش میشن.

پ,ن: حدود سال 83 بود که یک CD فروش رو گرفتیم و اقرار کرد که در مرز پاکستان عده ای این CDهای غیر اخلاقی را به تعدادی از ماها دادند و به هر کدام از ما گفتند در کدام شهر  و در کدام نقطه این فیلم ها و نرم افزار هارو پخش کنیم. حالا ما هی قفل و پسورد بزاریم و توقع داشته باشیم مؤثر هم باشیم.



کانال با امام خامنه ای تا ظهور در ایتا

وقتی فناوری قربانی بی فرهنگی می شود

چهارشنبه, ۱۰ دی ۱۳۹۳، ۰۲:۱۲ ب.ظ

یاد گرفتیم از فناوری همیشه علیه فرهنگ استفاده کنیم. فناوری که می بایست در خدمت فرهنگ باشه همیشه به دلیل عدم فرهنگ سازی در مقابل اون قرار گرفته. به عنوان مثال در سال های 85 و 86 که سیم کارت های اعتباری این قدرت رو به مردم داد تا هرکسی برای خودش یک تلفن همراه داشته باشه، اگر توی گوشیت چندتا کلیپ و عکس مستهجن نداشتی مسخرت می کردن و می گفتن پس برا چی گوشی خریدی؟ یعنی مردم فکر می کردند که باید گوشی بخرند تا توی اون فایل های مستهجن بریزند و بلوتوث کنند.

وقتی فناوری قربانی بی فرهنگی می شود

یا اگر کسی اینترنت می گرفت فکر می کرد که باید حتما باهاش بره تو چتروم و یا شروع به دانلود عکس و فیلم مستهجن کنه. یا همین شبکه های اجتماعی مانند فیس بوک و گوگل پلاس که محلی برای انتشار عقاید و تفکرات هستن امروزه تبدیل شدن به محلی برای تکثیر آلبوم های خانوادگی افراد و پخش اراجیف.

متأسفانه بعضی ها هم که میخوان از این فناوری ها در زمینه های فرهنگی و مذهبی استفاده کنن دچار اشتباه میشن. مثلا تو یک مراسم مذهبی طرف بجای اینکه دلش رو به مجلس بده و اشک بریزه و سینه بزنه تلفن همراهش رو در میاره و شروع میکنه به فیلمبرداری که البته دو دقیقه بعد حذفش می کنه. نه خودش از اون مراسم چیزی میفهمه نه میگذاره بقیه یه ثوابی ببرن.

دریافت
حجم: 3.96 مگابایت 
توضیحات: اپلیکیشن وبلاگ قرارگاه فرهنگی و اقتصادی بازرگان

ضمناً با کشیدن  تاچ به سمت پایین ، برنامه بروز رسانی می شود .

تنها شخصی که توی کشور ما تونست به ما بگه که از فناوری در راه تعالی فرهنگ استفاده کنیم مقام معظم رهبری بودن. ایشون با دعوت از جوان ها برای شرکت در جنگ نرم باعث شدند تا روند تولید نرم افزارهای مذهبی، پوسترها، کلیپ ها و ... شدت بگیرند.

اما باز هم بعضی هاکه از این فناوری برای فرهنگ سازی و ترویج عقاید اسلامی استفاده می کنند هم گمراه میشن. به عنوان مثال یک نرم افزار قرآنی تولید میشه و بجای اینکه به راحتی در دسترس مردم باشه آنقدر روی اون قفل و پسورد و کلید و .... می گذارند که خریدار هم بیزار میشه از نصب اون برنامه در حالی که فوج فوج نرم افزار ها و DVD های غیراخلاقی رایگان در جامعه پخش میشن.

پ,ن: حدود سال 83 بود که یک CD فروش رو گرفتیم و اقرار کرد که در مرز پاکستان عده ای این CDهای غیر اخلاقی را به تعدادی از ماها دادند و به هر کدام از ما گفتند در کدام شهر  و در کدام نقطه این فیلم ها و نرم افزار هارو پخش کنیم. حالا ما هی قفل و پسورد بزاریم و توقع داشته باشیم مؤثر هم باشیم.



کانال با امام خامنه ای تا ظهور در ایتا

موضوعات مرتبط: هشدار
برچسب‌ها: فرهنگ ،فناوری ،فناوری اطلاعات

تاريخ : پنج شنبه 14 / 6 / 1399 | 4:0 | نویسنده : اکبر احمدی |

مانکن های تبلیغاتی اینترنت فراتر از آفساید

مانکن های تبلیغاتی اینترنت فراتر از آفساید

عکسهایی از مانکن های اسلامی در کشورهای مختلف
زن بعنوان موجودی زیبا، ظریف، مستقل، آرامی بخش، با تقدس دختری، همسری، خواهری و مادری در مسیر تکامل جامعه است و تا ارزش خود را نشناسد و یا جامعه از موهبت او محروم باشد، انحطاط قطعی آن جامعه را بدنبال خواهد داشت.

به تازگی پوشیدن ساپورت و شلوارهای تنگ برای دانش‌آموزان ایالت ماساچوست آمریکا ممنوع شد. مسئولین این مدارس معتقدند که پوشیدن لباس های تنگ و تحریک کننده مانع پیشرفت تحصیلی دانش‌آموزان می شود؛ آنها برای مقابله با افت تحصیلی دست به این اقدام زده اند.

 


موضوعات مرتبط: هشدار
برچسب‌ها: هشدار

ادامه مطلب
تاريخ : شنبه 11 / 4 / 1399 | 4:0 | نویسنده : اکبر احمدی |

خیانت به همسرم از چت کردن با مردی شروع شد

خیانت به همسرم از چت کردن با مردی شروع شد

 
از سر کنجکاوی وارد این فضا شده و از اتفاقی با آقایی مشغول چت و گفتگو شدم، اوایل خیال می‌کردم گفتگوی با او روی من تاثیری ندارد، و من این کار را برای پر کردن اوقات فراغت انجام می‌دادم. روزها می‌گذشت و گفتگوهای من با این آقا وارد ابعاد حساس‌تر می‌شد، تا این که روزی با هم قرار ملاقات گذاشتیم، و این ملاقات فقط در حد گفتگو و چای خوردن در یک کافی شاپ بود
چت

 همسرم را خیلی دوست داشتم، روزها او سرکار می‌رفت، من هم به کارهای منزل مشغول بودم و در اوقات فراغت کتاب می‌خواندم و گاهی برنامه‌های تلویزیون را نگاه می‌کردم، نزدیک ظهر مشغول درست کردن غذا بودم و به انتظار آمدن همسرم لحظه شماری می‌کردم...





موضوعات مرتبط: هشدار
برچسب‌ها: هشدار

ادامه مطلب
تاريخ : شنبه 11 / 4 / 1399 | 4:0 | نویسنده : اکبر احمدی |

انهدام خانواده؛ ره‌آورد شبکه‌های ماهواره‌ای و اجتماعی

با تقویت فرهنگ دینی خانواده‌ها را واکسینه‌کنیم

 
به واسطه این شبکه‌ها چقدر قربانی در کشور می‌دهیم. ما باید به این فکر بکنیم. والا ما هر جوری حرکت کنیم به قول حضرت آقا، دشمن ساز خودش را می‌زند. متاسفانه مسئله این است که ما در تصمیم گیری های کلان از مفاهیم کلام رهبرانقلاب فاصله می‌گیریم...

 


موضوعات مرتبط: هشدار
برچسب‌ها: ماهواره

ادامه مطلب
تاريخ : شنبه 11 / 4 / 1399 | 4:0 | نویسنده : اکبر احمدی |

چه کسانی نمی‌گذارند واتس‌آپ، لاین و تانگو فیلتر شود؟

چه کسانی نمی‌گذارند واتس‌آپ، لاین و تانگو فیلتر شود؟

چین بعضی از قابلیت های واتس اپ را مسدود کرد

از صدور دستور قضایی برای فیلترینگ ۳ نرم افزار پیام رسان، ۹ روز می‌گذرد در حالی که وزیر دادگستری مدعی است تصمیمی گرفته نشده اما دادستان تهران می‌گوید فیلترینگ پا برجاست اما چه کسی می‌خواهد شبکه‌های اجتماعی فیلتر نشود؟


موضوعات مرتبط: هشدار
برچسب‌ها: هشدار

ادامه مطلب
تاريخ : شنبه 13 / 3 / 1399 | 9:51 | نویسنده : اکبر احمدی |

درمان اعتیاد به شبکه های اجتماعی

چکیده: یکی از مهمترین علل رفتار و کردار ما، نوع نگاه به زندگی و هدف و انگیزه‌ای که از آن داریم می‌باشد. لذا ترسیم دقیق و منطقی آن در شکل‌دهی رفتارهای روزانه، نقش اساسی ایفا می‌کنند.

 اعتیاد به شبکه های اجتماعی

 این روزها دیگر کمتر کسی پیدا می‌شود که از شبکه‌های اجتماعی استفاده نکرده باشد. عده‌ای هم آن قدر معتاد این تکنولوژی نوپا شده‌اند که هنگام گشت و گذار در آن، گذر زمان برای آنها بی معنا می‌شود. البته انگیزه‌ها و علل مختلفی در استفاده از این شبکه‌ها وجود دارد.  مثلا دکتر حمید پورشریفی، متخصص روانشناسی سلامت می‌گوید: «شبکه‌های


موضوعات مرتبط: هشدار
برچسب‌ها: هشدار

ادامه مطلب
تاريخ : شنبه 13 / 3 / 1399 | 9:47 | نویسنده : اکبر احمدی |

تلفن همراه خود را خانه شیطان نکنید.

آیت الله العظمی مظاهری تبیین کردند; آثار سوء نگاه های شهوت آمیز; عاقبت خانم های بدحجاب و بی حجاب

حضرت آیت الله العظمی مظاهری فرمودند :

جوانی که به جای درس خواندن و افتخارآفرینی علمی و معنوی، تمام وقت خود را صرف پیامک‌های عاشقانه و بی‌محتوا و حرام می‌کند و هنگام تدریس استاد با تلفن همراه خود که برای او یک خانه شیطان است، بازی می‌کند نتیجه ی  لقمه حرام است. 


موضوعات مرتبط: هشدار
برچسب‌ها: هشدار

ادامه مطلب
تاريخ : شنبه 13 / 3 / 1399 | 9:26 | نویسنده : اکبر احمدی |

خانوم شما برای من آرایش کرده...

کنار خیابان ایستاده بودیم منتظر تاکسی. یک تاکسی سمند زرد نگه داشت که روی صندلی های عقبش یه "زن و شوهر” یا شایدم یه "خواهر و برادر” یا هر چیز دیگه نشسته بودن.
 

موضوعات مرتبط: هشدار
برچسب‌ها: بد حجابی ،بدن عریان ،تهاجم فرهنگی ،دشمن، غیرت

ادامه مطلب
تاريخ : یک شنبه 6 / 2 / 1399 | 4:0 | نویسنده : اکبر احمدی |

اثرات مخرب ماهواره بر خانواده ،‌کودکان و جامعه !!!

 

استفاده صحیح از ماهواره، می تواند تاثیرات مثبتی در راستای افزایش معلومات داشته باشد و این در حالی است که استفاده نادرست از آن می تواند بسیار مخرب باشد، لذا برخورد جدی با ماهواره، روزنه ای برای پیشرفت فرهنگ سازی دینی و مذهبی است.متاسفانه الگوگیری های غلط و ناصحیح به دلیل سهل الوصول بودن ماهواره به راحتی القا می شود. خشونت ها و رفتارهای نادرست ارائه می شوند. این ما هستیم که باید پایه های فرهنگی مان را محکم کنیم وگرنه آسیب ها وجود دارند.


کانال با امام خامنه ای تا ظهور در ایتا

موضوعات مرتبط: هشدار
برچسب‌ها: هشدار

ادامه مطلب
تاريخ : یک شنبه 6 / 2 / 1399 | 4:0 | نویسنده : اکبر احمدی |

اثرات مخرب ماهواره بر جوانان + تصاویر

دریافت
حجم: 3.96 مگابایت
توضیحات: اپلیکیشن وبلاگ قرارگاه فرهنگی و اقتصادی بازرگان

 بحث پیرامون شبکه های ماهواره ای خارج از کشور و آسیب های اجتماعی – فرهنگی آن برای جامعه و راه کارهای مقابله با تأثیرات مخرب آن از مسائل مهم و اساسی مورد نظر اندیشمندان و سیاسیون و به خصوص مجریان نهادهای دولتی است.

 

 

موضوعات مرتبط: هشدار
برچسب‌ها: ماهواره

ادامه مطلب
تاريخ : یک شنبه 6 / 2 / 1399 | 4:0 | نویسنده : اکبر احمدی |

این هم نتیجه دیدن ماهواره !!!



سوال 1 - هر فردی باید خودش و خانواده اش عقل و شعور داشته باشند که هر چه می بینند روی شان تاثیر نگذارد. من و خانواده ام همه ی شبکه های ماهواره را نگاه می کنیم و هیچ تاثیری روی ما نگذاشته است. این موضوع به جنبه داشتن انسان ها برمی گردد. شما باید روی باطن انسان ها کار کنید نه ظواهر، راهنمایی بفرمایید.

کانال با امام خامنه ای تا ظهور در ایتا

موضوعات مرتبط: هشدار
برچسب‌ها: ماهواره، مجتهدی تهرانی، مرگ، معاد

ادامه مطلب
تاريخ : یک شنبه 6 / 2 / 1399 | 4:0 | نویسنده : اکبر احمدی |
صفحه قبل 1 2 3 صفحه بعد
.: Weblog Themes By M a h S k i n:.