ناگفته‌هایی از برنامه آمریکا برای حمله به بیت رهبری | ۴۰۰ نقطه از اهداف آمریکا در تیررس سپاه

ندای وحی

قرآنی ،اعتقادی،مذهبی ، تربیتی

ناگفته‌هایی از برنامه آمریکا برای حمله به بیت رهبری | ۴۰۰ نقطه از اهداف آمریکا در تیررس سپاه

اکبر احمدی
ندای وحی قرآنی ،اعتقادی،مذهبی ، تربیتی

ناگفته‌هایی از برنامه آمریکا برای حمله به بیت رهبری | ۴۰۰ نقطه از اهداف آمریکا در تیررس سپاه

به گزارش همشهری آنلاین، اعتماد نوشت: او در بخشی از این گفت‌وگو درباره واکنش‌های مقامات امریکایی به پرتاب ماهواره توسط سپاه و تهدید ایران گفت:«این سخنان آنها کاربرد داخلی دارد. شما ببینید امریکایی‌ها شهید سلیمانی را ترور کردند در صورتی که می‌توانستند این اقدام را توسط یک گروه تروریستی یا بلک‌واتر یا بمب کنار جاده‌ای انجام بدهند اما چرا ترامپ این مسوولیت را پذیرفت؟»

 او ادامه داد:«از سوی دیگر امریکایی‌ها یک اطمینان کاذبی پیدا کرده بودند که ایران پاسخ نمی‌دهد و به این مساله مطمئن بودند اما پس از شعارهای انتقام مردم ایران تا حدی احساس خطر و به همین دلیل اعلام کردند که اگر ایران اقدامی‌کند ۵۲ نقطه را می‌زنیم. آنها فکر می‌کردند ایران باید عقب بنشیند و کاری انجام ندهد.»

فرمانده نیروی هوافضای سپاه افزود: «امریکایی‌ها گفته بودند، نقاط مختلف فرهنگی ایران را می‌زنند و می‌خواستند، بیت رهبری را بزنند اما با اراده محکم مقام معظم رهبری و تصمیم ایشان عملیاتی انجام شد و بلافاصله برای اولین ‌بار برنامه حسینیه امام خمینی (ره) را به صورت پخش زنده برگزار کردند.»

حاجی‌زاده گفت:«آن روزی که ما عین‌الاسد را می‌زدیم، فکر می‌کردیم که آنها بعد از ۲۰ دقیقه پاسخ دهند به همین دلیل ۴۰۰ نقطه را مشخص کرده بودیم که اگر پاسخ دهند این ۴۰۰ نقطه را هدف قرار دهیم و برنامه ما این بود که اگر آنها پاسخ دادند ۴۰۰ نقطه از اهداف امریکا را بزنیم. امریکایی‌ها در ظاهر هیاهو می‌کنند اما در باطن هیچ غلطی نمی‌توانند بکنند. امام(ره) این مهم را تایید کردند و فرمودند که امریکا هیچ غلطی نمی‌تواند بکند.»

کد خبر 504586

نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






موضوعات مرتبط:
برچسب‌ها: دفاع - سپاه پاسداران ایران و آمریکا

تاريخ : دو شنبه 6 / 2 / 1399 | 9:5 | نویسنده : اکبر احمدی |
.: Weblog Themes By M a h S k i n:.