ندای وحی

قرآنی ،اعتقادی،مذهبی ، تربیتی

دختران مجذوب رفتار مردان می شوند نه پول آنان

اکبر احمدی
ندای وحی قرآنی ،اعتقادی،مذهبی ، تربیتی

دختران مجذوب رفتار مردان می شوند نه پول آنان

پژمان بابایی روان شناس با بیان اینکه دختر ها به آن اندازه ای که مردم فکر می کنند مجذوب پول پسران نیستند، اظهار داشت: ممکن است دختری مجذوب مرد پولدار باشد اما دلیل آن ممکن است پول او نباشد بلکه طریقه رفتار و برخورد مردان پولدار است که آن ها را جذب می کند.


رفتار مردان

پژمان بابایی روان شناس با بیان اینکه دختر ها به آن اندازه ای که مردم فکر می کنند مجذوب پول پسران نیستند، اظهار داشت: ممکن است دختری مجذوب مرد پولدار باشد اما دلیل آن ممکن است پول او نباشد بلکه طریقه رفتار و برخورد مردان پولدار است که آن ها را جذب می کند. اگر مردی بتواند همان رفتار ها را داشته باشد اما پولش به آن اندازه نباشد، دختر مورد علاقه اش را می تواند مجذوب خود کند.

 

وی با اشاره به دلایلی که بعضی دختران پول را ملاک ازدواج قرار می دهند، اذعان کرد: برخی از مردم تصور می کنند این مسئله به این دلیل اتفاق می افتد که به اشتباه به زنان در سن کم آموزش هایی داده می شود مبنی بر آنکه برای مادیات ارزش زیادی قایل باشند و باید تنها پول آنها را خوشبخت و راضی کند.

 

این روان شناس با اشاره به ویژگی های مردانی که زنان جذب شان می شود، گفت: مردان پولدار از اعتماد به نفس بالا و شغل خوب برخوردارند و می توانند هر چیزی را که بخواهند، بخرند و هیچکدام از مشکلات و استرس های مالی که بقیه مرد ان تجربه می کنند را ندارند. ویژگی دیگر مردان پولدار خونسردی شان است، خیلی از استر س هایی که مردان معمولی دارند فقط به دلیل مسائل مالی است.

 

بابایی در پایان تأکید کرد: برخی با این استدلال که پول نمی تواند خوشبختی طولانی مدت بخرد اما می تواند برای ساخت موقعیت هایی که بتواند چنین خوشبختی ایجاد کند سودمند است و تنها ملاک خود را پولدار بودن فرد قرار می دهند اما نمی دانند که برای ازدواج موارد زیادی از جمله اخلاق، تحصیلات و سطح فرهنگ حتی بیشتر از پول اهمیت دارد.


 


 

 


منبع:خبرگزاری باشگاه خبرنگاران | آخرین اخبار ایران و جهان

 

 



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






موضوعات مرتبط: ازدواج
برچسب‌ها: دختران مجذوب رفتار مردان می شوند نه پول آنان

تاريخ : چهار شنبه 28 / 1 / 1396 | 17:45 | نویسنده : اکبر احمدی |
.: Weblog Themes By M a h S k i n:.