ندای وحی

قرآنی ،اعتقادی،مذهبی ، تربیتی

دانلود کتاب دجال آخرالزمان

اکبر احمدی
ندای وحی قرآنی ،اعتقادی،مذهبی ، تربیتی

دانلود کتاب دجال آخرالزمان

دانلود کتاب دجال آخرالزمان

توضیحات :  فراماسونری عمده‌ی تعلیمات خود را از حکومت طاغوتی و شیطانی مصر باستان کسب کرده است، هر چند تعالیم اندکی نیز از بقیه‌ی حکومت‌های الحادی فراگرفته است. در هر صورت رد پای حکومت طاغوتی فرعون‌های مصر باستان را می‌توان در سراسر تعالیم ماسونی یافت. با توجه به روایات شیعه و اهل سنت؛ یک چشم دجال، کاملاً کور و چشم دیگر، نابینای نسبی است. برجستگی و از حدقه درآمدن، ویژگی چشم راست دجال، و درخشش همانند ستاره، ویژگی چشم چپ او می‌باشد. در برخی روایات از نوشتهٔ میان دو چشم دجّال سخن به میان آمده که احتمال دارد کنایه از ثبوت و وضوح کفر دجّال باشد.

نام کتاب : دجال آخرالزمان
نویسنده : وعده صادق
تعداد صفحه : 249
حجم فایل : 7,900 کیلوبایت
لینک دانلود مستقیم کتاب

دانلود کتاب اسرار و آثار واقعه کربلا

توضیحات :  کتاب ارزشمند و کمیاب «اسرار و آثار واقعه کربلا،» اثر محققانه استاد شادروان جلال الدین همایی‌ اصفهانی است که درباره مجالس عزا و اقامه مجامع سوگواری امام حسین(ع) نوشته شده است. بعضی افرادی تصور کرده‌اند که تشکیل مجالس عزاداری و ساختن اشعار مرثیه از زمان صفویه وجود داشته است، حتی گفته‌اند که تشکیل مجالس عزا و اقامه مجامع سوگواری واقعه کربلا، بلافاصله از همان زمان شروع شده که تا زمان حاضر دوام یافته است. صفویه در ترویج تشیع و اقامه مراسم عزاداری بسیار اهتمام ورزیدند، اما این که تشکیل این مجامع مولود آن زمان باشد، به کلی خلاف واقع است و همچنین ساختن اشعار مراثی که در ابتدا به عربی بود و بعد از آن به فارسی هم رواج گرفت، از همان زمان وقوع حادثه شروع شده که تا زمان حاضر دوام یافته است.

نام کتاب : اسرار و آثار واقعه کربلا
نویسنده : جلال الدین همایی
تعداد صفحه : 82
حجم فایل : 2,990 کیلوبایت
لینک دانلود مستقیم کتاب

دانلود کتاب قرآن کریم – نسخه خطی

 

توضیحات :  این نسخه بسیار نفیسی از قرآن مجید است که با خط نسخ بسیار زیبا و حواشی نستعلیق در زمان صفویه به نگارش در آماده است. تذهیب ان نیز از کارهای هنری ارزشمند آن زمان است.


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






موضوعات مرتبط: کتابخانه
برچسب‌ها: کتابخانه

تاريخ : پنج شنبه 6 / 3 / 1400 | 9:31 | نویسنده : اکبر احمدی |
.: Weblog Themes By M a h S k i n:.