ندای وحی

قرآنی ،اعتقادی،مذهبی ، تربیتی

ثروت آیت الله خامنه ای

اکبر احمدی
ندای وحی قرآنی ،اعتقادی،مذهبی ، تربیتی

ثروت آیت الله خامنه ای

عکس/ رهبر انقلاب در دوران نقاهت پس از ترور

امروز در برخی رسانه های بیگانه، مطلبی درج شده است مبنی بر این که رهبر انقلاب، علیرغم ادعای ساده زیستی، دارای ثروتی ۲۵ میلیارد دلاری نیز هست. لطفا در این مورد توضیح دهید. این پول چیست و چه ماجرایی دارد؟

اخیرا ظاهرا سفارت ایالات متحده در بغداد از فرط بیکاری تعدادی دیپلمات های سفارت و کارمندان را برای محاسبه ثروت رهبر انقلاب اسلامی به کار گرفته و در نهایت آنها توانسته اند معادل ملیاردها دلار ثروت برای آیت الله خامنه ای در بیاورند.‌ ارقام منتشر شده هم بسیار قابل تامل بود.تصور شخصی بنده این است که اینها خیلی اجحاف کرده اند و دارایی های رهبر انقلاب اسلامی را بسیار کم حساب کرده اند.احتمالا کاری که انجام داده اند این است که نشسته اند و حساب و کتاب کرده اند که مثلا فلان موسسه که تحت نظر رهبری است چه قدر ارزش دلاری دارد و بعد موسسه بعدی و بعدی و بعد جمع زده اند عدد و رقم در آورده اند.چیزی را که اینها متوجه نمی شوند این است که سرمایه آیت الله خامنه ای به مراتب بیشتر از این ارقامی است که اینها محاسبه می کنند چون سرمایه او دنیوی نیست بلکه اخروی است.مثل این می ماند که یکی بنشیند و حساب کند که مثلا در ایالات متحده فلان سازمان و ارگان زیر نظر رئیس جمهوری است پس رئیس جمهوری ایالات متحده چند هزار ملیارد دلار ثروت دارد.
شنونده باید عاقل باشد.
سازمان ها و بنیاد ها و موسساتی که زیر نظر رهبری هستند ملک شخصی او نیستند که بتوان آنها را به عنوان اموال وی به حساب آورد بلکه موسسات عام المنفعه ای هستند که هر کس رهبر باشد بر آنها اشراف دارند و فعلا آیت الله خامنه ای رهبر است.
زمانی هم امام خمینی رهبر بود و همه این موسسات زیر نظر او بود.
اگر این ثروت شخصی بود که امروزه فرزندان و نوه هایش می بایست زندگی ای بسیار مرفه تر از زندگی بیل گیتس و ملک سلمان و می داشتند.
آنهایی که از نزدیک رهبر جمهوری اسلامی را می شناسند بخوبی می دانند که وی بسیار در مورد اینکه کدام مال مربوط به او است و کدام مال مربوط به بیت المال حساس هستند و خود زندگی بسیار زاهدانه ای دارد وبسیار حساس هستند که فرزندانش هم به هیچ وجه نه از اموال بیت المال کوچکترین بهره ای را ببرند و نه اینکه بتوانند از موقعیت خود استفاده ای داشته باشند.
نه در کاخ زندگی می کند و نه غذای اشرافی می خورد.
شایعاتی که دشمنان ایران و نظام جمهوری اسلامی مطرح می کنند کاملا با واقعت تضاد دارد.
شاید ایران جزو معدود کشورهای جهان باشد که هیچ کدام از فرزندان رهبر آن حتی یک پست اداری هم ندارند و حتی شرایطی برایشان فراهم نشده که بخواهند پست و مقام پدری را تصاحب کنند.
یعنی نه مالی در کار است و نه ارثی در کار است و اگر مقام پدر برای آنها گره در کارشان ایجاد نکند گره گشایی ای نمی کند.
بزرگترین سرمایه رهبر انقلاب اسلامی قلب انقلابیونی است که سرتاسر جهان به او عشق می ورزند و ارزش این عشق و علاقه به مراتب از همه آمار و ارقامی که سفارت آمریکا و یا رسانه های اسرائیل و عربستان منتشر می کنند بیشتر است.
سرمایه رهبر انقلاب اسلامی ایران در این است که پس از قرن ها توانسته عزت و اقتدار را به ایران و اسلام برگرداند و اگر زمانی ایرانی ها با اشغال سرزمین ها به دریای مدیترانه رسدند امروزه با عشق به علی دل ها را تصرف کرده وبه این دریا رسیده اند و همین که عاشقان علی پشت خامنه ای باشند برای او کافی است چون وی ارزشی برای این دنیا قایل نیست بلکه به فکر آن دنیا است و هر کاری می کند برای آن دنیا است و نه این دنیا.
شاید فهمیدن این ماجرا برای آنهایی که برای این دنیا زندگی می کنند بسیار سخت باشد اما به هر حال این است سرمایه رهبر انقلاب اسلامی ثروتی که با کل دلارهای جهان هم قابل محاسبه نیست(http://khabareemroz.ir/?p=۲۵۶)
همچنین ر.ک:
امام خامنه ای چقدر ثروت دارد؟ http://kheybaronline.ir/fa/news/۱۶۳۴۸
میزان ثروت آیت الله خامنه‌ای را از زبان دشمنانشان بشنوید https://www.yjc.ir/fa/news/۶۱۷۰۵۱۶

نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






موضوعات مرتبط: امام خامنه ای امام عشق
برچسب‌ها: امام خامنه ای امام عشق

تاريخ : دو شنبه 11 / 11 / 1399 | 8:48 | نویسنده : اکبر احمدی |
.: Weblog Themes By M a h S k i n:.