مشکلات خاص اینستاگرامی در ایران

ندای وحی

قرآنی ،اعتقادی،مذهبی ، تربیتی

مشکلات خاص اینستاگرامی در ایران

اکبر احمدی
ندای وحی قرآنی ،اعتقادی،مذهبی ، تربیتی

مشکلات خاص اینستاگرامی در ایران

آموزش کامل تماس تصویری اینستاگرام+ترفند رد تماس  تصویری

مشکلات خاص اینستاگرامی در ایران

باید توجه داشت که متاسفانه امروزه اینستاگرام به جولان گاهی برای افرادی تبدیل شده است که تنها هدف آنها دیده شدن و بزرگنمایی کاذب شخصیتی خود است و در این راستا از هیچ کاری فروگذار نمی کنند. آنها در این مسیر به جعل هویت، دروغ پراکنی، حجاب زدایی، اشاعه سبک زندگی لوکس و لاکچری، تجردگرایی، دوستی های خارج از چهارچوب و... می پردازند. در همین راستا بود که شاخ های مجازی ظهور کردند و الگوهایی نامتعارف در جامعه کنونی تبدیل شدند.

از این ماجرا هم که بگذریم، باید اشاره ای به واینرها داشته باشیم. افرادی نوظهور که شاخصه موفقیت‌شان در فضای مجازی تعداد بالای دنبال کنندگان یا فالوئرها است. در واقع هرچه تعداد این دنبال کنندگان بیشتر باشد، نشان از موفقیت و میزان معروفیت این افراد دارد. در این راستا هستند افرادی که برای افزایش تعداد دنبال کنندگان خود، دست به هر کاری می زنند، چرا که این مسیر به کسب درآمدهای چشم گیری از این فضا منتهی می شود. یک دسته از این افراد را واینرها Vayner تشکیل می دهند.

واینر به کمدین هایی گفته می شود که به ساخت و انتشار ویدئوهایی با مضمون سرگرمی و فان می پردازند. از آن جایی که حرفه واینر بودن نیازمند تخصص و تحصیلات خاصی نیست، رشد قارچ گونه افراد در این شغل مجازی را شاهد هستیم. اغلب کلیپ های تولیدی واینرها فاقد محتوای ارزشمند و مغایر با هنجارهای اجتماعی است چرا که ارزش های جامعه، عُرف اجتماعی و اصول اولیه فرهنگی چهارچوب ها و خط قرمزهای خاصی دارد که از نظر واینرها، موانع بزرگی در مسیر شغل و حرفه‌شان محسوب می شود.

در واقع، پایه و اساس کلیپ های ساخته شده از سوی واینرها بر خنداندن مخاطب به هر نحوی به ویژه تابو شکنی استوار است. واینرها که تنها به کسب درآمد فکر می کنند، با عبور از خط قرمزها در اکثر کلیپ های خود از بانوان استفاده کرده و حتی در مواردی مشاهده شده است که با تحقیر و توهین به بانوان سعی بر جذب حداکثری دنبال کنندگان دارند. آنها در ویدئوهای خود به ترویج ضد فرهنگ ها و اشاعه سبک زندگی لاکچری و غربی می پردازند. علاوه بر این موضوع، واینرها با افزایش تعداد دنبال کنندگان خود، بسیاری از شرکت ها و تولیدکنندگان انواع کالا و خدمات را وسوسه کرده اند تا تبلیغات خود را به آنها سپرده و کسب درآمدی غیر قابل تصور را رقم زنند.
 



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






موضوعات مرتبط: چنگ نرم
برچسب‌ها: جنگ نرم

تاريخ : پنج شنبه 25 / 10 / 1399 | 18:36 | نویسنده : اکبر احمدی |
.: Weblog Themes By M a h S k i n:.