شغل فرزندان مقام معظم رهبری

ندای وحی

قرآنی ،اعتقادی،مذهبی ، تربیتی

شغل فرزندان مقام معظم رهبری

اکبر احمدی
ندای وحی قرآنی ،اعتقادی،مذهبی ، تربیتی

شغل فرزندان مقام معظم رهبری

فرزندان رهبری مشغول چه شغلی هستند؟

مقام معظم رهبری چهار پسر دارند که هر چهار نفر، طلبه و معمم هستند. پسران ایشان به ترتیب حجج اسلام سید مصطفی، سید مجتبی، سید مسعود و سید میثم حسینی خامنه ای هستند گفتنی است اکثر پسران ایشان در مدرسه علوی که محیطی مذهبی دارد، درس خوانده و سپس برخی از آنان مقاطعی از علوم دینی را در مدرسه شهید مطهری و نیز مدرسه علمیه آیت الله مجتهدی پشت سر گذاشته اند. و با توجه به مخالفت و منع جدی مقام معظم رهبری هیچ گونه شغل یا کار اجرایی ندارند. و به صورت ساده و در سطح پایین ترین اقشار جامعه زندگی می کنند .به صورت کلی بنای مقام معظم رهبری بر این بوده و هست که فرزندانشان به هیچ وجه پستی را نپذیرند.و امروز در حوزه علمیه قم مشغول تحصیل و تدریس هستند .
فرزندان ایشان حوزوی هستند ،مسئولیت دولتی و غیر دولتی ندارند،در هیچ کار اقتصادی و تجاری فعالیت ندارند و مهمتر این که مقام رهبری همه فرزندان را از قبول مناصب دولتی و غیره منع نموده اند.و هر آن چه هست همه شایعه است و بس.. علاوه بر این ایشان همیشه توجه دارند که هیچ یک از منسوبین از بابت ارتباطی که با ایشان دارند، برخورداری خاصی پیدا نکنند. چنانکه وقتی دخترشان در آستانه ازدواج بود با داماد شرط کردند تا زمانی که من مسئولیت دارم و رهبرم ، شما به هیچ وجه نباید وارد کارهای اقتصادی یا مشاغل دولتی شوید، به همان کاری که تا به حال مشغول بوده اید، ادامه دهید. نکته دیگر اینکه که فرزندان رهبر انقلاب هیچ مسئولیت رسمی ندارند آنها حتی در بیت رهبری هم مسئولیتی به صورت رسمی به عهده ندارند .
حجت الاسلام و المسلمین «احمد مروی» که از دوران نوجوانی با آیت الله خامنه ای آشنایی و ارتباط نزدیک داشته و از ۱۹ سال پیش تاکنون نیز در مقام معاون ارتباطات حوزهای دفتر مقام معظم رهبری از نزدیک زندگی رهبر انقلاب را دیده است، می گوید: آقازاده ها در دفتر مسئولیتی ندارند. فقط در نشر آثار همکاری دارند والاّ هیچ کدام از آقازاده ها مسئولیتی ندارند. جایی هم مشغول نیستند. ممحّض در درس و کار طلبگی هستند. درس میخوانند و انصافاً هم درسشان خیلی خوب است. خیلی خوب پیشرفت کرده اند. خود آقا مصطفی که الان سطوح عالیه را در قم تدریس میکنند. ایشان مکاسب و کفایه در قم تدریس می کنند.
(گزارش خواندنی از زندگی رهبر انقلاب و فرزندان ، سایت آینده ).

نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






موضوعات مرتبط: امام خامنه ای امام عشق
برچسب‌ها: ریشه ،سیاسی و اندیشه سیاسی ،شخصیت ها ،آیت الله خامنه ای ،زندگی خصوصی آیت الله خامنه ای

تاريخ : سه شنبه 2 / 4 / 1399 | 4:0 | نویسنده : اکبر احمدی |
.: Weblog Themes By M a h S k i n:.